|
|
|
|
|
|
שרות גרוע ולקוי של אורנג |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מקבלת ח-ן אורנג' באיחור באופן קבוע. פניתי הרבה פעמים לחברה ושום דבר לא עזר.
בפעם אחרונה פניתי לאורנג', כי לא קיבלתי חשבון בכלל והחיוב ירד כרגיל.
פניתי 3 (שלוש ) פעמים לאורנג' עם בקשה לשלוח חשבון ושום דבר לא עזר.
רק אחרי חודשיים קיבלתי את החשבון, בלי פירוט, בלי פרטים. במקום חשבון מפורט קיבלתי רק סיכום ואיכות ההדפסה הייתה גרועה. התקשרתי לשירות לקוחות לקבל פירוט והסתבר שבאותו חשבון נפלה טעות ןלא קיבלתי זיכוי שמגיע לי. זה לא פעם ראשונה שיש בעיה עם החזרים.
אין שום שליטה, כי חשבון לא מגיע בזמן או לא מגיע בכלל.
בזבזתי הרבה זמן בשיחות עם שירות לקוחות.
עכשין קיבלתי חשבון חדש וגיליתי שחוייבתי עבור אותו צילום שנשלח לי במקון חשבון מקור באיחור של חודשיים.
רמת השירות באורנג' ירודה מאוד.
בזבזתי זמן ואני דורשת החזר חיוב עבור אותו צילום ופיצוי כספי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
בסמוך לפנייתה אל אתר "תלונה" פנתה הלקוחה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת ברקוב על הבאת הנושא לידיעתנו. |
תגובה: |
ראי תגובה. |
פתרון: |
|
|
|