פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות וטיפול גרוע עם פנים מחייכות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
מחוז דן כתובת:
תיאור הבעיה:
מכשירי נגנב משולחני במשרד ולתומי חשבתי שאם יש לי ביטוח ויש לי גיבוי של ספר הטל' הדבר יקח מס' דקות והכל יהיה בסדר. ולא כך הוא הסתבר לי שלא היה לי ביטוח ולאחר שראו שלאורך כל השנים דאגתי לביטוח באו לקראתי והסכימו לתת לי מכשיר אחר - לא חדש כי הם כבר לא מייבאים את המכשיר הזה (שנקנה רק לפני שנה)מה שנקרא "משומש במצב טוב" ועוד אצטרך לשלם 490 ש"ח השתתפות עצמית. כמובן שלא נראה לי הדבר ולא לקחתי ואז נתנו לי אופציה לשדרג ואחרי שבמכירות נאמר לי שעל המכשיר שמציעים לי לא אצטרך לשלם כי הח-ן שלי מעבר לסכום הנדרש ולכן אזוכה והכל יפה ונחמד ועונים לי לכל השאלות אך למרות שחזרתי ואמרתי שידאגו לגבות את הזכרון מהכרטיס הקודם שלי גם נאמר לי אין בעיה חייגו 085 והראו לי שיש סיכרון ושלחו אותי לשלום. בדרכי הביתה גיליתי שלא דובים ולא יער אין זכרון -מתקשרת למרכז הטכני ואז אומרים לי שלא שמו כרטיס סים מתאים נוסעת חזרה למרכז ואז מגלה שכבר סגור. נשארתי עם מכשיר ללא זכרונות וגם פתאום הפסיק לעבוד. חזרתי למחרת בבוקר ושוב הייתי צריכה לחזור על סיפורי העצוב ולהשאיר את המכשיר לשעה. חזרתי לאחר שעה ואז התברר ש"המוכרן" שהיה צריך להוריד תוכנת עדכון לא עדכן ולא פתח את הקו שלי (נסגר עקב גניבה בבוקר)ושכח להגיד לי שרק אחרי 48 שעות אפשר לפנות לגיבוי. כעת היה לי קו ולא היו מס' טל' בזכרון לאחר 48 שעות עשיתי מה שנאמר לי ושוב "כלום"!! פניתי למערך הטכני ואמרו לי שיש תקלה ויחזרו אלי.
לאחר פניות חוזרות ונשנות חזרו אלי אחרי למעלה מ- 24 שעות וגם אז אחרי שביצעתי את מה שנאמר הסתבר שהכרטיס לא גובה כראוי ובמקום 250 מס' טל' היו לי רק 23 מס' טל'. בקיצור כל הטיפול היה מתחת לכל ביקורת וכל מאמצי לשמר את הטל' שהיו לי כולל אלו שהורדתי למחשב אך לצערי כעת יש לי מכשיר שונה ולכן אי אפשר היה לנצלם.
אורנג' חב' שהיתה מאוד מוערכת על ידי לאורך השנים ואני איתם מאז יציאתם לשוק והפעם התאכזבתי מעבר לכל רמה אפשרית. חוסר מקצועיות וחוסר שירות ברמה גבוהה ביותר!!!

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בסמוך לפנייתה, שוחח עם הלקוחה מנהל קשרי לקוחות ונתן מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת רוט על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה