פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים באמצעות כרטיס אשראי ללא רשות. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת אורנג' גובה ממני באופן קבוע, ללא הסכמה מצדי תשלום חודשי של 10.81 ש"ח, המורכב מ-5.98 ש"ח תשלום חודשי עבור תוכנית תעריפים ו-3.38 ש"ח עבור גיבוי ספר טלפונים. לא התחייבתי בשום צורה ובשום אופן על גיבוי ספר טלפונים. פניתי במכתב ובפקס לאורנג', לפי כתובתם: מס' הפקס: 03-9122033 והכתובת: חברת פרטנר תקשורת בע"מ, רח' עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת.ד. 435, ראש העין-48103, ולא זכיתי לשום תשובה מהם. החיובים ממשיכים להגיע עד היום..
אודה לכם מאד על עזרתכם.
בתודה ובברכה
איתן כץ
(אנא שלחו תשובתכם במענה לדא"ל, או לגב' בלה זמיר, טל': 03-5346346, 054-4284367.)
עוגמת נפש ו סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בפנייתה ציינה הלקוחה מספר orange אשר אינו רשום על שמה. אנו מזמינים את הגברת זמיר לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו לצורך בירור פנייתה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה