פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחת מנהל בשירות לקוחות שלא קויימה נושא התלונה:
זיסמן רועי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏22 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
פתח תקווה כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני לקוח של אורנג' מזה שנה, מאז קניית המכשיר שלי הוא סובל מאותן תקלות רבות החוזרות ללא הפסק.
הייתי בתחנת השרות בפתח תקווה במהלך השנה האחרונה מעל 10 פעמים בתקווה לתקן את התקלה אחת ולתמיד.
לא אחת, המכשיר היה נכנס לעמדה ויוצא ולאחר שעה כלא היה.
בפנייתי לשרות הטלפוני בפעם המי יודע כמה, בתאריך 22/1/08 קיבלתי את האחראי, שמו ארז דיין, שלאחר שיחה מאוד מאוד ארוכה הסכים לדרישתי והסכים לשלוח לי שליח עד הבית להחליף את המכשיר בעלות של 69 ש"ח שתוחזר לי ב-3 תשלומים בהחזר חודשי בחשבון.
לאחר כשבועיים, התקשרתי לחברה על מנת לממש את הפתרון שנתן לי ארז, ושם נאמר לי כי אר עשה טעות, לא ניתן לשלוח שליח עד הבית למכשיר ללא מצלמה (פה יש לציין כי יש בידי מכשיר נוקיה N73 שהחברה הסירה את המצלמה לבקשתי). לאחר שוב ויכוחים נאמר לי שכל שביכולתם לעשות זה שאגיע למרכז שרות (בפעם ה-20 אולי) ושם יחליפו את המכשיר למכשיר חדש ללא מצלמה.
כמו אזרח טוב, הלכתי למרכז שרות, חיכיתי בור ולהפתעתי שוב, לא ניתן להחליף לי את המכשיר למכשיר חדש ללא מצלמה.
ונשארתי עם המכשיר החדש התקול שאצלי.
למרות שטענתי מול מנהל המרכז בפתח תקווה ששמו שלומי משיח שהביאו אותי במיוחד בשביל להחליף את המכשיר הוא טען כי הוא לא מוכן לעשות זאת והציע לי לשדרג את המכשיר.
כל טענותי היו לשווא, הוא פשוט לא היה מוכן להחליף וזאת למרות שהודה בפני כי אנשי החברה עשו טעות שהביאו אותי לשם.
הודעתי לו שאני לא מוכן לקבל "שדרוג" של מכשיר (כמובן בעלות, הוא הבטיח לי כי יזכה אותי ב-300 ש"ח).
לאן הגענו, אין בושה לחברה ולנציגיה לטרטר לקוחות ולחינם, שמנהל בשרו לקוחות יגיד ללקוח שהוא לא יכול לבצע את מה שהובטח לו בטלפון.
זה בושה וחרפה.
אני דורש התנצלות החברה, אני דורש שמכשירי יוחלף כתקין כשם שהבטיח לי הנציג הבכיר.
אני דורש פיצוי בעבור עוגמת הנפש.
להלן מספרי הפניות:
166505262 - הבטחה לשליח עד הבית להחלפת מכשיר.
168105347 - הבטחה למכשיר חדש ללא מצלמה בתחנת שרות.
169620536 - לא ניתן להוציא מצלמה מהמכשיר. שדרג!!!
אני רוצה לציין לטובה את 2 נציגות השרות שני דוויד ורותם שהיה מאוד נחמנות והיה נראה כי עשו כל שביכולתם לעזור.

עוגמת נפש, כספי, סוג הנזק :
התנצלות החברה. פתרון מיידי למכשיר שאינו תקין. פיצוי הולם בעבור הטרטור פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
בסמוך לפנייתו, שוחח עם הלקוח מנהל קשרי לקוחות ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר זיסמן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה