פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומים חודשיים לא הגונים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

1. ב- 2006 איבדתי טלפון סלולרי שלי שמספרו היה 054-7665191.
2. מייד פניתי לחברת אורנג' וביקשתי מהם לבטל את המספר, כדי שמי שמצא אותו לא יוכל לבצע שיחות וכדי שלא אחויב עבור אותו המכשיר.
3. כשפניתי לחברת אורנג' עם השאלה מדוע אני לא מקבל אף פעם חשבוניות הביתה, התשובה היתה: אנו לא שולחים חשבוניות על סכום נמוך.
4. היה לי עוד מכשיר אורנג' 1 שעבד נהדר, אך משום מה חברת אורנג' החליטה לחסום אותו (הנימוק שלהם היה שהמכשיר היה ישן עבורם), המכשיר עבד נהדר בחברת אורנג' והיתה קליטה מצוינת, אך מחוץ לתחום החברה, הוא הפסיק לקלוט. כנראה כל זה נעשה כדי להכריח אותי לקנות מכשיר חדש.
5. לכן, בספטמבר 2007 קניתי מכשיר חדש שמספרו 054-2515365 (המספר היום).
6. התוכנית שעשו לי 200 שיחות עבור 89.00 ₪ לחודש.
7. בזמן הקניה נתתי את הכתובת שלי בראשון לציון לשליחת חשבוניות הביתה.
8. להפתעתי כל חודש גיליתי שחברת אורנג' מחייבת אותי ב- 30 ₪ יותר כל חודש.
9. ביקשתי לשלוח אלי את החשבונית, אך שוב סירבו לשלוח אלי את החשבונית ואמרו לי שאני יכול לראות את הכל דרך אינטרנט.
10. שם גיליתי שעדיין מחייבים אותי 30 ₪ לחודש עבור אותו מספר מכשיר שאבד לפני יותר משנה ואשר בוטל (כפי שאמרתי קודם).
11. פנינו לחברת אורנג' בראשל"צ, פנינו לפקיד היחיד דובר רוסית (כי זה הרבה יותר קל עבורי).
12. הוא הבטיח לנו שיחזירו לי את כל הכסף עבור השנה שעברה ששילמתי סתם (360.00 ₪) ושזה יעשה דרך החשבון באורנג'. ז"א כל חודש יקטינו את סכום החשבונית עד שיסתיים החוב של אורנג' של 360 ₪.
13. כשבדקנו עם הפקיד את הכתובת שלפי טענתו שלחו את החשבוניות, התברר שרשומה באורנג' הכתובת שבכלל נמצאת ברחובות. אף פעם בחיים לא גרנו ברחובות.
14. החפקיד שוב רשם את הכתובת הנוכחית בראשון והבטיח לשלוח חשבוניות מעתה לכתובה הזאת.
15. אך.... כמובן החשבונית שוב לא הגיעה הביתי וכמובן שוב גבו ממני כסף עבור המכשיר שבוטל.
16. אני לא מאמין שחברת אורנג' עושה עסקאות כה זולות על חשבון הלקוח.

אני דורש לקבל את כל הכסף שאורנג' גנב ממני בחוצפה, לקבל מהם מכתב התנצלות על עוגמת נפש ומעתה לקבל כל החשבוניות הביתה כשזה לא משנה האם הסכום נמוך או גבוה – אלא כפי שדורש אני וכפי שמחייב אותם החוק במדינה.
בתודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני דורש לקבל את כל הכסף שאורנג' גנב ממני בחוצפה, לקבל מהם מכתב התנצלות על עוגמת נפש ומעתה לקבל כל החשבוניות הביתה כשזה לא משנה האם הסכום נמוך או גבוה – אלא כפי שדורש אני וכפי שמחייב אותם החוק במדינה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מרכז השירות של חברתנו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר יפרמנקו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה