פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
מאז שעברתי לדור שלישי לא קיבלתי חשבוניות למייל, כמו כן מאז שהתחיל כל נושא ניידות המכשירים אורנג' מסתבר הפכה לחברה מבוקשת, אכן מחמיא אבל לא דאגו להערך בהתאם. אי לכך ובהתאם לזאת אין מענה במקודי השירות. למרות זמני ההמתנה הארוכים לא ויתרתי והתקשרתי מספר פעמים בכל פעם קיבלתי את התשובה כי העיניין סודר ואין מה לדאוג. אך למרבה הפלא העיניין ממש לא סודר ומזה חצי שנה אני לא קיבלתי חשבונית למייל. עד שפשוד דרשתי שהחשבונית תישלח אלי הביתה. אני משתדלת לשמור על איכות הסביבה ולא לבזבז נייר סתם אבל באורנג' אילצו אותי. דבר נוסף אני נמצאת במסלול של אל על וכנראה שחברה זו היא לא מספיק גדולה וחשובה לאורג' כי ללקוחות של מסלול זה אין מקום פיזי אליו הם יכולים לפנות אלא רק מספר טלפון שכמובן אף פעם אין בו מענה..... למה זה קורה? אני חושבת שאנחנו משלמים המון כסף ואין סיבה שלא נקבל את השירות הראי לנו .... אבקש תגובה ופיצוי על עוגמת הנפש
הסבר של מנהל אחראי מדוע ההתנהלות של חברה זו היא כ"כ לקוייה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת קדוש על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה