פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאת הלקוח נושא התלונה:
ארדיטי עדי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏18 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז שרונה - צומת רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 18.1.2008 הגעתי למרכז שירות אורנג' במרכז "שרונה", כפר-סבא.
הסיבה להגעתי הייתה ניוד מספר הטלפון שהיה לי בחברת סלקום (052-3772241)נציג בשם חמודי טיפל בי כלקוח, והציע לי להצטרף כלקוח עסקי לאורנג' למבצע שבו מקבלים שני מכשירים + דיבורית קבועה לרכב עם החזר חודשי מלא המותנה בדקת שיחה אחת לכל מכשיר. אותו יום ו' היה היום האחרון של המבצע.
שאלתי את חמודי מספר פעמים איך המבצע שהוא מציע לי משתלם לאורנג'???? 2 מכשירים חדשים בחינם + דיבורית קבועה לרכב והתחייבות לדקת שיחה בלבד מכל מכשיר???? חמודי ענה שהחברה מעוניינת ביותר ויותר לקוחות כדי להגדיל את היקף המכירות שלה, ומתוך הנחה שהלקוחות כן ידברו במכשירים החדשים.
שאלתי שוב אם ההחזר הוא החזר מלא? אם אין עוד עלויות?? אחריות? משהו נוסף??
חמודי ענה שאני מקבל החזר מלא, והאחריות ללקוח עסקי כלולה בעסקה ללא תשלום נוסף.
בפועל, אותו החזר מלא על המכשיר שמותנה אך ורק בדקת שיחה אחת בחודש, הפך בין-רגע לחיוב קבוע של 60 ₪ בחודש על כל אחד מהמכשירים (כלומר- 120 ₪ בחודש, ל-36 חודשים!!! לפני שבכלל התחלנו לדבר, ובלי שיש לנו איזשהו צורך במכשיר נוסף בשלב זה!!!)

חמודי וחן המשיכו לטעון שחמודי אמר לי את כל הדברים, אך כל בר דעת שרואה שיש לי ולזוגתי: מכשיר אחד חדש (שבגינו הגעתי למרכז השירות), מכשיר סלקום עם מבצע מוצלח שאני מחויב אליו לעוד יותר משנה, ומכשיר טלפון ממקום עבודה שעבורו אני לא משלם בכלל, מבין שלו היו נאמרים הדברים, ואף אם היו נאמרים חלק מהדברים ולא רובם ככולם – לא הייתי מצטרף למבצע!!!!!

כדאי שנציגים ונותני שירות יפעילו גם שיקול דעת מסוים בעודם "מוכרים" ללקוחות חדשים, היות ואותם נציגים ידעו בעצמם על כל המכשירים שכבר יש לי, ובמקום לייעץ ולהגדיל היקף מכירה ללקוח קיים (שירותי תוכן שונים וכו'), החליטו לספר אמת חלקית ביותר מתוך עסקה שלמה שכוללת בה התחייבויות נוספות!

כלקוח חדש של חברת אורנג', וכעובד לשעבר של החברה, אני מצפה לביטול מיידי של העסקה, מבלי שאיאלץ להמשיך ולהשקיע זמן נוסף בעסקה שאני לא מעוניין בה,
חד משמעית – לא!
לא יכול להיות שחברה לא מסוגלת לקחת אחריות על טעויות של נציגים שלה בטענה שמדיניות החברה היא: "לא לבטל עיסקה" עם זאת מותר לבטל עיסקה רק בתנאי שאתה עובר למבצע אחר.

חשוב לציין כי חברת אורנג' ניסתה לפצות אותי בחצי שנה ללא התחייבות לעומת שנתיים וחצי שאותם אני צריך לשלם. המשמעות הכספית היא נזק של 4500 ש"ח!!!
בכל מקרה אני מתכוון לפנות להליכים משפטיים.

הלקח הוא לא לחתום חתימה אלקטרונית מבלי שאתם דורשים לראות מה כתוב על המסך. החתימה האלקטרונית זאת פשוט הונאת הצרכן!!!

מספרי הטלפון שקשורים לעיסקה הם:
0543392618
0543392583

תודה
הונאה, עוגמת נפש, נזק כספי כבד סוג הנזק :
ביטול עסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ארדיטי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה