פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים שגויים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8 בינואר 2008 הצטרפתי למבצע heroes תוך שדרוג מכשיר האורנג שברשותי.
למחרת 9 בינואר החזרתי המכשיר המשודרג סגור באריזתו והחלפתי במכשיר אחר.
- אנו עדיין מחוייבים על המכשיר שהוחזר ב 9 לינואר סך 35 ש"ח בחודש למרות הבטחות חוזרות ונשנות. העתק מסמך ביטול העיסקה נמצא ברשותי.
- בעת ההצטרפות נבחר יעד חינם במסגרת המבצע וחבילת המשפחה היתה אמורה להתבטל. בפועל נמשכת גביית התשלום הקבוע עבור חבילת משפחה.
- חיוב ראשון עבור umts basic 2006 לא זוכה (אף לא בחשבונית עוקבת) בנגוד לתנאי המבצע
כספי סוג הנזק :
זיכוי החיוביים השגויים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שמואלי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה