פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחמקות של חברת אורנג' מבקשה לביטול קו נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחצי נגנב מביתי מכשיר טלפון סלולרי. מכיוון שהמכשיר לא היה בשימוש גיליתי זאת רק לאחר שהגיע חיוב של אלפי שקלים על הקו הזה.
מיד התקשרתי לאורנג' וביקשתי לנתק את הקו. הם הציעו להקפיא לשיחות יוצאות, וכך עשיתי (לא היה אמור להיות תשלום על הקו). לפני כחודשיים הצצתי בחשבונית וגיליתי שאני משלמת על הקו הזה מדי חודש 12.9 ש"ח. התקשרתי לאורנג' לשאול למה אני משלמת והם טענו שזה על הקו. כשביקשתי לבטל, בזבז נציג השירות את זמנו ואת זמני בנסיון להסביר לי שכל שנה אני מקבלת 5 דקות חינם (ערכן כ 3 ש"ח) ולכן כדאי להשאיר את הקו (במחיר של 13 ש"ח לחודש). לאחר מכן הועברתי למנהלת שניסתה לשכנע אותי שאוכל להשתמש בקו כקו ביגטוק ללא תשלום אם רק אמשיך לשלם 13 ש"ח לחודש על קו שאינני משתמשת בו ואין לי כלל מכשיר בשבילו. לאחר כל התלאות הללו, עדיין עמדתי על דעתי שאני רוצה לבטל את הקו. לבטל ממש, באופן שלא אשלם עליו עוד שקל אחד מיותר. (ולא להקפיא, לחסום ושאר טרימינולוגית הביטול, שמשמעותה שאמשיך לשלם על הקו.)
כאן התחילה הבעיה האמיתית. הנציג שלח לי למייל טופס למלא, שאותו יש להחזיר למספר פקס של אורנג' (מספר המתחיל ב 054). כשמילאתי וניסיתי לשלוח, לא הצלחתי לשלוח משום מכשיר פקס. התקשרתי שוב לשירות הלקוחות, ושם הם הודו שמכשירי פקס רבים לא יכולים לשלוח למספר לא קוי. לבקשתי למספר אחר, קוי, שאליו אוכל לשלוח את הפקס הם טענו שאין כזה. יש לציין שעיון קצר באתר הבית של אורנג' מראה כי את כל השירותים ניתן להזמין ע"י מילוי טופס ושליחתו אל מספר טלפון קוי. שירות הביטול, לעומת זאת, ניתן ע"י פקס שלא ניתן להגיע אליו ממרבית מכשירי הפקס. נציג שירות של חברת אורנג' המגיע למקום העבודה שלי (חברת מרקורי ביהוד) טען כי איננו יכול לקחת את המסמך, שכן הוא נציג מכירות בלבד. ע"פ מה שמסרו לי נציגי שירות הלקוחות בטלפון, עלי להצליח לשלוח פקס למספר הפקס שרוב המכשירים לא מאפשרים לשלוח אליו. בקיצור - חברת אורנג' עושה הכל כדי לחמוק ממתן השירות הבסיסי של ביטול קו בצורה סבירה. עד לרגע זה, יש לציין, לא הצלחתי לשלוח את המכתב, ואני מבלה את זמני בטיול בין מכשירי פקס בעבודה ואצל חברים בנסיון לשלוח את בקשת הביטול.
אודה לעזרתכם.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אל חברתנו וקיבלה מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת גיאת על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה