פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת טלפון דור שלישי בחו"ל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏16 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים רכשנו, בעלי ואני, 2 מכשירי דור של שלישי של אורנג' בעלות 49 ש"ח X 36 תשלומים לכל מכשיר - סכום גבוה לכל הדיעות.
בחודש אוקטובר נסע בעלי לחו"ל ולקח עימו את מכשיר האורנג', אשר נגנב לו בשעה בה החזיר את הרכב השכור.
אני ששהיתי באותה עת בארץ, התקשרתי למוקד אורנג' על מנת לנתק הטלפון לאלתר. לאחר שהקשו עלי, שכן אינני הבעלים הרשום של הטלפון, ניתקו את הטלפון לשיחות יוצאות, אך הותירו אותו פתוח לשיחות נכסנות, מבלי ליידע אותי, ובידיעה כי הטלפון פתוח לשיחות מחו"ל ועלויות שיחה נכנסת ויותאת יקרות הרבה יותא משיחה מקומית בארץ. לאחר שחלף זמן והתקשרתי מספר פעמים לטלפון שנגנב הבנתי שהקו לא נותק לגמרי. התקשרתי שוב למוקד ונציג אחר ענה לשיחתי ושאל "האם לא אמרו לך שהקו נשאר פתוח לשיחות נכנסות על מנת שתנסו לאתר המכשיר...זה הנוהל" ביקשתי לנתק את הקו לאלתר וכך היה.
בנוסף במהלך הבירורים נודע לנו שהמכשיר מבוטח אך ורק ע"י היצרן ולא מבוטח ע"י אורנג' ולכן לא נוכל לקבל מכשיר חלופי, אלא במחירו המלא של המכשיר (שאותו אגב אנחנו עדיין משלמים).
אני חושבת שמן הראוי היה שחברת אורנג' תיידע את לקוחותיה כשהם יוצאים לחו"ל, ובמיוחד כאשר מדובר במכשיר כ"כ יקר, שהמכשיר אינו מבוטח, ותציע לבטח אותו - עובדה שלא הובאה לידיעתנו שעה שנסע בעלי לחו"ל.
יתרה מכך, זהו לעג לרש, שבה בשעה שחברת אורנג' מפרסמת מבצעים לאותו המכשיר בדיוק, במחירים נמוכים יותר, דורשת החברה תשלום מלא זהה לזה שאנו משלמים על המכשירים (49X36 ש"ח). כל פניותינו לחברה נותרו ריקם. ואני שואלת אתכם מה עלי לעשות במכשיר הנוסף שברשותי, שכל יעודו היה ליצור קשר באמצעות הוידאו עם בעלי כשהוא שוהה מחוץ לבית ואין באפשרותו להיות שותף בחיי משפחתו. האם חברת אורנג' לאחר שקיבלה את מלוא כספה מתנערת מלקוחותיה באופן בוטה כ"כ ?
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן מכשיר חלופי בעלות סבירה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת הירש על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה