|
|
|
|
|
|
ביטול העסקה!!!!!!!!!! |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
בהיותי לקוח של אורנג' רכשתי מכשיר חדש מדגם סוני אריקסון z610 כעבור שלושה ימים התקשרתי לחברת אורנג' כדי לבטל את העיסקה משום שאני נוסע לחו"ל באמצע חודש מרץ.
לאחר דין ודברים עם המוקדנית נאמר לי באופן שיקרי ובוטה שאין אפשרות לבטל את העסקה רק לאחר 24 שעות.
לאחר עיון באתר זה ולאחר שהתבוננתי בתלונות אני מבין כי אפשרי לבטל את העסקה עד 14 יום...
הייתי רוצה לציין שזו חוצפה שאין כדוגמתה לשקר כך וזה אף גובל ברמאות ובנוכלות....
אבקש לבטל את העסקה מיידית עם חברת אורנג'!!!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר נימני על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|