פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בח-ן למשך 3 חודשים ללא מענה מהחברה ולאחר נושא התלונה:
שרואני דליה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם מתחיל חודש דצמבר ללא מענה ותשובה קונקרטית , כל פעם אני מקבלת הבטחה כי יחזרו אלי . עד היום לא הסבירו לי את מצב החשבון ובנוסף החליטו לחייב אותי ללא התראה מראש על סכום של 3 חשבוניות. אי לכך אנו כ- 1500 לקוחות אורנז' מתכוונים לעבור לחברת פלאפון היעילה והמסורה.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת שרואני על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה