|
|
|
|
|
|
טעות בח-ן למשך 3 חודשים ללא מענה מהחברה ולאחר |
נושא התלונה: |
שרואני דליה |
שם/כינוי: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם מתחיל חודש דצמבר ללא מענה ותשובה קונקרטית , כל פעם אני מקבלת הבטחה כי יחזרו אלי . עד היום לא הסבירו לי את מצב החשבון ובנוסף החליטו לחייב אותי ללא התראה מראש על סכום של 3 חשבוניות. אי לכך אנו כ- 1500 לקוחות אורנז' מתכוונים לעבור לחברת פלאפון היעילה והמסורה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר - מנהל קשרי לק |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת שרואני על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. |
תגובה: |
ראי תגובה. |
פתרון: |
|
|
|