פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביזיון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אתם אף פעם לא ניסיתם להתקשר לשירות לקוחות , אם הייתם מתקשרים , אולי הייתם מבינים כמה שיחות אני בזבזתי , וגם לא היגעתי , מומלץ למדוד זמן ולראות אחרי כמה זמן אתם עונים , ותגידו לי , האם זה מה שאמנת השירות שלכם מחוייבת , כל עוד ואתם "ספונים " במשרדיכם וכשאתם מבקשים להתקשר אל השירות , אתם עושים זאת בטלפונים פנימיים , ואולי לכם זה לוקח מעט זמן , האם הזמן שלי לא חשוב ? האם אני אמור לשלם זמן אוויר גבוה ובלתי סביר עבור בקשה לגיטימית לשירות , - אולי תתחילו להפנים שעלות השירות מגולמת בכספים הרבים שמועברים אליכם , ע"י כל הלקוחות , אני כותב את זה מתוך , כאב ועלבון , ומתוך כעס , נכון לרגע זה אחרי יותר מ-27 דקות טרם נעניתי , למה??????????
כל מה שמופיע ברשימה סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בפתח הדברים, אנו מתנצלים על תחושתו של הלקוח. במידה ופנייתו לא נענתה, מוזמן מר שרמן לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה