ביזיון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אתם אף פעם לא ניסיתם להתקשר לשירות לקוחות , אם הייתם מתקשרים , אולי הייתם מבינים כמה שיחות אני בזבזתי , וגם לא היגעתי , מומלץ למדוד זמן ולראות אחרי כמה זמן אתם עונים , ותגידו לי , האם זה מה שאמנת השירות שלכם מחוייבת , כל עוד ואתם "ספונים " במשרדיכם וכשאתם מבקשים להתקשר אל השירות , אתם עושים זאת בטלפונים פנימיים , ואולי לכם זה לוקח מעט זמן , האם הזמן שלי לא חשוב ? האם אני אמור לשלם זמן אוויר גבוה ובלתי סביר עבור בקשה לגיטימית לשירות , - אולי תתחילו להפנים שעלות השירות מגולמת בכספים הרבים שמועברים אליכם , ע"י כל הלקוחות , אני כותב את זה מתוך , כאב ועלבון , ומתוך כעס , נכון לרגע זה אחרי יותר מ-27 דקות טרם נעניתי , למה??????????
|
כל מה שמופיע ברשימה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|