פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שדרוג עקב תקלה במכשיר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברשותי 5 מבשירי אורנ"ג
0544528541 0544528542 0544983597 0545999539 0546328541
במספר אורנ"ג 0544983597 היה בשימוש נכשיר נוקיה ישן במשך 4 שנים. לאחרונה היו תקלות במכשיר. בפעם הראשונה בסניף צומת גלילות נמסר המכשיר לטיפול.עברו 3 שעות המכשיר הוחזר בטענה שהסים קרד הוחלף והמכשיר תקין. עברו יומיים ושוב המכשיר לא תקין.מסרנו את המכשיר לתיקון בסניף רעננה .שלוש שעות המכשיר הוחזר ואמרו שהאנטנה לא בסדר והמכשיר תקין. עברו יומיים ושוב המכשיר אינו תקין.
חוזרים לרעננה מחכים 3 שעות ונמסר לנו שהמגעים של הסים קרד לא היו תקינים וצריך גם לקנות בטריה חדשה. קנינו בטריה חדשה.עברו יומיים והמכשיר אינו תקין. בשלב זה איבדנו כמעט לחלוטין את האמון בשרות חברת אורנ"ג. בתאריך 24 לפברואר פניתי לסניף רעננה בבקשה לשדרג את מכשיר האורנ"ג הישן ללא התחייבות מצידי.בתחילה ישבתי עם בחורה בשם לימור ומאחר שלא הגענו לעמק השווה הצטרף לשיחה תומר שהיה אחראי המשרד. תומר בא אלי בהצעה ותוך הבנתי שהוא הולך לקראתי ונותן לי הצעה משופרת. הצעתו היתה למכשיר סוני ללא תמורה חדשית בתנאי שבמספר מסויים נעבור את 100 השקלים לחודש ובנוסף עלי לשלם 20 שקלים לחודש.לתומי חשבתי שקיבלתי מתומר הצעה אשר מתחשבת בתקלות המרובות במכשיר הישן תוך התייחסות לעובדה שבמשך 4 שנים שילמתי 42 ש לחודש עבור טיפול ואחריות למכשיר אשר בסופו של יום לא הצליחו לתקן.(מעניין לעשות חישוב כמה מכשירים יכולתי לקנות במשך 4 השנים). הסכמתי להצעתו של תומר ומסרתי את מכשיר הנוקיה הישן וקיבלתי מכשיר סוני חדש. הגעתי לביתי ביצעתי מספר שיחות יוצאות ולאחר זמן מה גיליתי שאינני מקבל שיחות למסר שלי 0544528541. באותו יום 24 לפברואר אחה"צ קיבלתי מספר שיחות ממחלקת השרות בניסיון להתגבר על התקלה. 3 פעמים ביקשו ממני את מספר הסים קרד וכל שיחה היתה תחילתה של פרשה חדשה כאילו אין קשר בין הפונים אלי.באותו יום בערב איבדתי לחלוטין את האמון בשרות חברת פרטנר.למחרת פניתי לסניף רעננה בדרישה לבטל את השדרוג ולקבל את מכשיר הנוקיה הישן שלי.דרישה זו נענתה בשלילה.
השארתי את מכשיר הסוני בסניף ברעננה ויצאתי מהסניף. בברור עם מחלקת החשבונות מסתבר לי שהשדרוג עדיין קיים אולם לא צויין שהחזרתי מכשיר ואני עלול לשלם גם בחשבון הבא אחריות וטיפול למכשיר אשר הוחזר.
שאלתי:1- כמה פעמים צריך לתקן מכשיר ולהטריד אותי בהגה לסניף עד שיבינו כי המכשיר אינו בר תיקון.2-כאשר יושב מולי אחראי מסויים אשר מציב דברים כאילו הוא מייטיב עימי ומוכר לי מוצר שווה ערך לכולם ומוסיף גם 20 ש אשר לא מצויינים בשום פירסום מחירון של החברה האיין זו הטעיית הציבור וחוסר אמת בפירסום.3-בתומתי רכשתי/שידרגתי מכשיר אשר אמור היה לעבוד. באותו יום המכשיר לא עבד האיין זו הפרת חוזה מצד חברת פרטנר. 5 פעמים הייתי בסניפי פרטנר העם הזמן שלי לא שווה מאום.
מכתב זה מתאר על רגל אחת את ההתיחסות של חברת פרטנר ללקוח די וותיק
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מרכז השירות של חברתנו וקיבל מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר ברעם על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה