פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה בגין שירות לוקה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנסה להתקשר לחברה כדי לברר מהי עלות שיחה בטלפון הנייד. לשם כך התקשרתי למספר שאמור להיות שירות לקוחות, ומופיע על גבי החשבונית. בכל פעם אני מקבלת הודעה מוקלטת שמבקשת ממני להקיש את מספר האורנג' שלי, ולאחר מכן לאשר את המספר שנקלט במערכת. מיד לאחר האישור מושמעת מנגינה קצרה שנשמעת כהעברה לנציג שירות, אך לאחר שניות ספורות אני שוב מתבקשת להקיש את מספר האורנג' שלי, לאשר את המספר וחוזר חלילה!
ניסיון שלי להתקשר למספר נוסף שמופיע על החשבונית - מקבל את אותה תגובה בדיוק (בקשה למספר האורנג' שלי וכו'). לא הצלחתי ליצור קשר עם החברה! (בניסיון לחייג *054 מהנייד קיבלתי תשובה מוקלטת שמכיוון שאני מנויית ביג טוק אין באפשרותי להעזר במספר זה).
אשמח לטיפולכם!
תודה.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מבדיקה במערכות החברה עולה, כי הלקוחה פנתה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבלה מענה מתאים. אנו מודים לגברת גלסר על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה