שימוש בלקוחות משלמים כקהל לפרסומות ללא הסכמתם כמו גם שירות מחפיר . |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לאורך מספר חודשים מגיעות אל מכשיר הנייד שברשותי אין ספור פרסומות. הדבר לכשעצמו מכעיס, משום שחברת אורנג' לא בקשה את הסכמתי לקבלת פרסומות אלו. לאור העובדה שאני משלמת לחברת אורנג' כסף רב עבור שרותיה, אינני מבינה מאין החוצפה להרוויח על גבי פעמיים- תשלומי לקוח לחברה יחד עם הפרעה אינסופית בצורת פרסומות בוטות (האחרונה עסקה בתמונות זימה של אורית פוקס).
כשהגיעו מים עד נפש (4.3.08) חייגתי לשירות הלקוחות, ולאחר המתנה שלא היתה מביישת רופא מומחה, נענתי על ידי נציגה שהבטיחה שהעניין לא יחזור על עצמו. ווידאתי איתה את העניין פעמיים, לאור נסיוני העגום עם שירות הלקוחות של אורנג'.
לצערי, באופן לא מפתיעה, לא איחרה להגיע הפרסומת ביום שלאחריו. חייגתי שוב לשירות הלקוחות (5.3.08, בשעה 19:10) ונעניתי על ידי נציג חצוף לאין שיעור בשם ארז שלא פסק מלהעיר הערות טפשיות ("אני מבין שאת לא מעריצה של אורית פוקס", "אז אני לא מבין מה הבעיה", "אבל את לא משלמת על הפרסומות הללו") וסירב להזדהות עד שלא דרשתי זאת מספר פעמים. על פי הנציג ארז, הפרסומות יחדלו להופיע תוך 4 ימים. דרשתי לדעת מדוע לא יופסקו לאלתר, ומדוע לא אמרה לי זאת הנציגה עמה שוחחתי ביום האתמול, וכמו כן מדוע לא נתבקשה הסכמתי מלכתחילה. הנציג ענה לי בזלזול שאחכה ארבעה ימים משום שזו "פרוצדורה טכנולוגית".
את האחראי עליו סירב להעביר, וטען כי האחראי יחזור אלי הערב בין 21:00 ל22:00 . באופן לא מפתיע, לא חזר אלי אף אחד.
1. אני דורשת שיופסקו הפרסומות הבוטות הללו לאלתר.
2. אני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש, על חודשים ארוכים של הצקה פרסומתית ללא הסכמה, והתעלמות משתי בקשותי בשירות הלקוחות.
3. כולי תקווה כי חברת אורנג' תשפר את המענה ללקוחותיה.
הילה גלילי
לקוחה מאוכזבת שוב ושוב.
|
חוצפה בוטה וזלזול בלקוח. |
סוג הנזק : |
1. אני דורשת שיופסקו הפרסומות הבוטות הללו לאלתר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|