פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחות כוזבות שהפכו לשקרים, שמשמשים דרך לגזול מהלקוח כסף.b נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
שירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
באוקטובר 2007 ניגשתי למשרדי חברת אורנג' בצומת ביל"ו וחידשתי מבצע דקות בתוכנית שימור לקוחות. המצבצע כלל 900 דקות שיחה. לפני כחודש טילפנתי לאורנג' על מנת לברר מדוע החשבונות שאני מקבל כ"כ גבוהים, וגיליתי ששילמתי את כל דקות השיחה שביצעתי במהלך ארבעת החודשים שעברו כדקות חריגה.

הדבר חרה לי מאוד, וביקשתי תיקון רטרו אקטיבי של התשלומים,ופיצוי. ההבטחות שניתנו לי לתיקון, ולפיצוי התגלו כשקריות. לא רק שהמנהלת עמה דיברתי (מס' פניה - 166578067) לא חזרה אלי כהבטחתה, אלא גם שהחוב הכספי של אורנג' לא שולם. כמובן שאין מה לדבר על הפיצוי הכספי שהבטיחו לי, בשל כניסה למינוס בבנק, ותשלום ריביות. לא יתכן שלקוח ירדוף אחרי חברה. אני מעוניין שיתקשר אלי מנהל, ויסביר לי מדוע מגיע לי יחס כזה, ומדוע חברת אורנג' גוזלת את כספי.
זוהי פנייתי הרביעית והאחרונה לחברת אורנג' בנושא פשוט ומכעיס זה. אם פנייתי לא תטופל באופן הולם ומשביע רצון, אשקול נקיטת צעדים משפטיים נגד חברת אורנג', ואפסיק את העסקאות שלי, ושל בני משפחתי עם חברת אורנג' לאלתר.
כספי סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה לפנייתו. אנו מודים למר לסרי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה