פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה אגרסיבית ועבודה בעניים נושא התלונה:
אדמסקי מריה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש נובמבר רכשתי טלפון נייד NOKIA E-65, כאשר נציג אורנג' בא אליי הביתה עם הצעות "אטרקטיביות". השתכנעתי לרכוש את המכשיר כי הוא,לפי דברי הנציג, מכשיר חכם שתומך כמעט בכל דבר. מה שעניין אותי זה GPS. כמה ימים לאחר מכן רכשתי מקלט של GPS באורנג' והתחברתי לשירות ניווט קולי. בהתנסות ראשונה נתגלה כי מכשיר מטעמי חסכוך בסוללה מכבה את המסך כל 60 שניות ואין טופציה לבטל, מה שמונע ממני לראות את הניווט/מפה של GPS. בשירות לקוחות נאמר לי, אחרי ביורקרטיה רבה של מעבר בין 3 מוקדים לפחות, שאני יכולה פשוט ללחוץ על המכשיר כל 60 שניות על מנת "להעיר" אותו(וכל זה בזמן הנהיגה). כלומר, אף אחד לא הציע לי להחליף/לבדוק/להחזיר מכשיר וכמו כן מקלט לווין, וכל זה כי במכירה חייבו אותי ל-3 שנים. יותר מאוחר הסתבר גם שבזמן שניווט קולי מופעל אינני יכולה לענות לטלפון במצב ספיקר ואז רציתי לרכוש דיבורית לאוטו. הסתבר שבאורנג' כרגע אין דיבורית תואמת מכשיר ולא ידוע מתי תהיה.
זה פשוט שערוריה שמכרו לי משכשיר בעלות של יותר מ-2000 ש''ח שאמור לתמוך בהמון דברים ועוד מכשיר קולט לווין ב-450 ש''ח ובסופו של דבר אני לא יכולה לנצל את האפשרויות שלו וגם לא להזדקות/להחליף מכשיר. אני מוכנה אפילו להוסיף כסף, רק שאוכל להנות ממה שמגיע לי, אבל אורנג' יגדירו זאת הפרת הסכם ויגבו ממני עבור הפרת התחייבות, למרות שהם לא עמדו בהבטחות.
אשמח אם תוכלו לסייע לי להתמודד איתם.
תודה.
מריה.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אל מרכז השירות של חברתנו ונראה כי פנייתה טופלה. אנו מזמינים את הגברת אדמסקי לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בכל שאלה ונושא. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה