פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות ללא ידיעה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏06 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב

אני לקוח של אורנג' כבר מס' שנים היו לי בעיות עם המכשיר הקודם ואז הציעו לי לרכוש מכשיר אחר במחיר מופחת מאחר ואני לקוח שלהם לא מעט שנים ,שילמתי את הסכום שהם דרשו , עכשיו סתם שאלתי האם יש לי התחייבויות אצליהם מאחר ואני מעוניין להתנתק מהם , התברר שמה שבעצם רכשתי היה מצב של התחייבות חדשה אליהם לתקופה של 3 שנים נוספות.
כמו כן ברצוני לומר שלא נחתם ביננו כלום ולא נאמר לי שזה כרוך בהתחייבות נוספת לחברה , כי אז אחרת לא הייתי מסכים לבצע רכישה זו .

ברצוני לדעת בבקשה האם זה שלא אמרו לי ולא נחתם כלום האם הם יכולים לחייב אותי להיות לקוח שלהם 3 שנים נוספות למרות שלא אישרתי זאת.

בברכת ערב טוב ותודה מראש
אבי
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בסמוך לפנייתו, מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה מתאים לפניתו. אנו מודים למר אושרוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה