פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שלא טופלה< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-13.1 הגשתי דרך האתר תלונה לבקשת ביטול המנוי בחברת אורנג' (תלונה מספר 27590) אבל לא קיבלתי תשובה מאז. אנא טפלו בתלונתי.
--------------------------------------------------------

התלונה שהגשתי:
בתאריך ה-17/4/06 נרשמתי לשרות שלכם בסניף דיזינגוף סנטר, ת"א. לפני מספר חודשים נרשמה משפחתי לשרות שלכם וקבלתי קו חדש. בעקבות זאת ביקשתי לבטל את הקו הראשון, אך נתקלתי בסירוב בטענה שהתחייבתי בחוזה לתקופה של 36 חודשים. בזמן הצטרפותי לא נאמר לי שאני מתחייבת לתקופה מסויימת ובהסכם ההתקשרות עליו חתמתי לא מופיעה התחייבות כזאת. לכן אבקשכם לברר את העניין ולבטל את הקו.
אנא צרו איתי קשר.
ביטול המנוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה בפנייתה, לא ציינה את מנוי ה- orange אליו מתייחסת הפנייה. על כן, לא יכולנו לבדוק את טענתה. אנו מזמינים את הגברת שפר לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו לצורך טיפול בבקשתה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה