|
|
|
|
|
|
ביטול עסקה והחזרת המכשיר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 06 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הגיע לביתי סוכן של אורנג והבטיח לי ניסים ונפלאות בשירות והחתים אותי על כל מיני טפסים אפילו העתק לא השאיר לי. נסיתי להתקשר אליו מ07.03 ועד היום לא הצלחתי להשיגו. אני עם נכות של 100% וגילי מעל 70. דיברתי עם החברה והבטיחו שהיום עד שעה 1600 הענין יסודר אבל טרם. אני דואג שמחר יטענו שלא ביטלתי בזמן ויחיבו את כל העםקה. אסיר תודה אם הענין יסודר
|
טירטורים |
סוג הנזק : |
סוכן שעשה את העסקה יגיע אלי לביטול העסקה והחזרת המכשיר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
הלקוח בפנייתו לא ציין את מספרו ברשת orange. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים לפנייתו אנו מזמינים את מר כרכבי לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בצירוף מספרו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|