|
|
|
|
|
|
מדוע חברת אורנג' לא מגיבה לתלונה 28822 - האם האמת מכאיבה? |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
עדיין יש חיובים לא מובנים ואין החזרת הכסף שהבטיח נציג החברה ב- 1.02.08
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
הלקוח פנה אל מרכז השירות של חברתנו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר יפרמנקו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|