פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדוע חברת אורנג' לא מגיבה לתלונה 28822 - האם האמת מכאיבה? נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עדיין יש חיובים לא מובנים ואין החזרת הכסף שהבטיח נציג החברה ב- 1.02.08
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מרכז השירות של חברתנו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר יפרמנקו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה