פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב עבור חבילת מכמונות מהירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר קבלת חיוב חשבון הסלולר האחרון גילתי שחשבוני מחוייב עבור חבילת גלאי מכמונות בסכום של 23 שח כל חודש .
לאחר פניתי לשרות לקוחות בחברת אורנג הנציגה אמרה לי שאני ביקשתי שיחברו אותי לשרות זה . לאחר שאמרתי לנציגה שלא אני ולא אישתי ביקשנו להתחבר לשרות זה אמרה לי הנציגה לפנות לחברת Netroads ולבקש מהם לבטל את החיוב .
הנציגה נתנה לי את מספר הטלפון של חברה זו ואמרה שתוכל לזכאות אותי רק 3 חודשים אחורה כמחווה של חברת אורנג אבל לבטל לגמרי רק דרך חברת Netroads( הדסה 90 באר שבע לפי דברי נציגת החברה נופר) .
גם נציגת חברה זו אמרה שתוכל לזכאות אותי רק 3 חודשים אחורה ולטענתה השירות התחיל בחודש יוני 2007 . אבקשכם לטפל בנושא זה כי אני בטוח שיש עוד אזרחים שקיבלו חיוב כזה אך לא מודעים לכך.
בתודה
ברק רגב
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
מבדיקה במערכות החברה עולה, כי הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר רגב על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה