פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חווית שירות גרוע וגבייה לא מוצדקת של כספים נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רגבה נהריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני חייב להתחיל את הפניה במילה אחת שתסכם את תחושות שלי לגבי חברת אורנג':
הצילו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
להלן תקציר "הרומן" הלא מוצלח שלנו:
1) התחברתי לחברת אורנג' בחודש ינואר, בסניף רגבה בנהריה, במסגרת חבילת אלביט, במסגרת ההתחברות ניידתי ארבע מכשירים והעברתי מספר אחד שהיה מנוי החברה.
2) במסגרת ההתחברות טיפלה בי נציגה שכבר ביחס הראשוני הייתה מתחת לכל ביקורת. בנוסף, בדיעבד התברר לי שהנציגה עשתה לי "ברדק" בחיבור בכך שלא שייכה אותי לחבילת אלביט, לא נתנה לי את ההטבות המגיעות לי, ושיקרה לי לגבי הזכאות שלי לשירות של דיבורית SPIRIT.
3) לאחר שהתברר לי את שנעשה שלי בסעיף 2 חזרתי למרכז השירות וביקשתי לדבר עם מנהל הסניף, בעיקר בעקבות חוסר האמינות של הנציגה. הנציג הראשוני שטיפל בי לא אפשר לי לדבר עם המנהל (אני לא יודע עם על דעת עצמו או בעקבות הנחיה של המנהל) וכך יצאתי מהסניף.
4) לאחר פניה לשירות הלקוחות באינטרנט, חזר אלי נציג בשם אלכס אשר פירט לי את הזכאות שלי במסגרת חבילת אלביט וניסה לתקן את שנעשה. מה שסוכם בשיחה איתו הוא : אני אזוכה בעבור השיחות שהוצאתי/שיצאו אלי מהמכשירים של החשבונית שלי בזמן שלא שויכתי לחבילת אלביט, אני אקבל את הזכאות שלי בחבילת אלביט להחזר קנסות מהחברה שעזבתי, ואני אפוצה על כל הטרטור בדיבורית BT.
5) במסגרת רכישת שלושה מכשירים שביצעתי נאמר לי שאני אקבל החזר בדקות זמן אויר למול עלות המכשיר, כאשר ראיתי שלא קיבלתי את הנ"ל בחודש הראשון פניתי לחברת אורנג' ונאמר לי שההחזר מתקבל החל מהחודש השני.
אתמול קיבלתי את החשבונית השני שלי מחברת אורנג' שהייתה אמורה להסדיר את כל הנ"ל וגילית את הדברים הבאים:
1) לא קיבלתי את החזר שמגיע לי בעקבות שעובדה שלא חוברתי מלכתחילה לחבילת אלביט בסכום של כ- 30 ₪.
2) לא קיבלתי את החזר הקנסות שכבר שילמתי לחברה שאותה עזבתי בסך של 429 ₪.
3) לא קיבלתי החזרים בעבור עלות המכשירים שרכשתי בעבור החודשיים הראשונים בך של כ-80 ₪.
4) בחישובי עלויות השיחה של החשבוניות שלי לא חויבתי בעבור שיחות ברשת הפנים ארגונית להערכתי בסכום כולל בחשבונית של 200-300 ₪ למול כל המספרים.
5) בתחילת מרץ חויבתי בסכום של 123 ₪ שלא ברורים לי, וגם לא מופיעים בחשבוניות שקיבלתי/שמופיעות באינטרנט.

לסיכום,
ההשתלשלות הנ"ל לוותה באין ספור שיחות טלפון, פניות ובקשות ששוות להרבה זמן וטרטור.
כל התחיבות / הסכמה שיש או שהייתה לי עם אונרג' לא נענתה.
אורנג' חייבים לי סכום של כ- 800 ₪ שנגררים כבר שלושה חודשים.
אני מיואש מכל התקשרות עם החברה.
מבקש בתוקף שיחזור אלי נציג בכיר שיסביר לי את השתלשלות העניינים, שיחזיר לי במיידית את כל ההתחייבויות של אורנג' כלפי ושיפצה אותי פיצוי הולם ומשמעותי על כל הנ"ל!!!
עלבון, בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
ישנם רצף של כשלים שדורשים שיחה עם נציג בכיר שיוכל לפתור את כולם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל באגף קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר ברקוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה