פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות כנגד תשלום< נושא התלונה:
יונייב אדוארד שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני יונייב אדוארד אשר נימצא כיום כלקוח בחברת הסלולר "פרטנר בע"ם".
ליפני כשנה ושמונה הצטרפתי לחברת פרטנר כלקוח פרטי ורכשתי מכשיר
מוטורולה v3x שנכון לתקופת הצטרפותי לחברה המכשיר הנל נחשב כדגם
מתקדם "דור 3".
בזמן הצטרפותי כלקוח חדש הוסבר לי ע"י נציג שרות הלקוחות כי המכשיר
שאני רוכש הוא מכשיר מתקדם מאוד וניתן לרכוש אותו כנגד חיוב של 36 תשלומים
למשך תקופה של שלוש שנים.
הוסבר לי גם ע"י נציג שרות ומכירה שאני מקבל גלישה סלולרית וצפיה בתחנים
בעלות 20 ש"ח לחודש כנגד תקופת ההתחייבות.
מאחר וזה נאמר על ידי נציג שרות בחברת אורנג" הסכמתי על זה וחתמתי על חוזה עם חברת אורנג".
לאחר זמן מה גוייסתי למילואים (מלחמת לבנון שניה). באותם ימים לא הייתה לי אפשרות לצפות בטלויזיה. לכן הסתמכתי על מה שנאמר לי בזמן רכישת מכשיר המתקדם. שאני יכול ליצפות בתחנים שנימצאים באינטרנט שבמכשיר הסלולרי שלי.
אני כלקוח נאלצתי לצלצל למוקד שרות ולברר בנוגע לבעיה שיש לי עם המכשיר.
במוקד השרות נאמר לי שהם לא מטפלים בבעיה סוג זה והעבירו אותי למחלקה
שמטפלת בבעיה מסוג זה. גם כאשר ענתה לי נציגה במוקד שהפנו אותי נאמר לי על ידה שהמכשיר בסדר. שאלתי אותה אז למה אני לא יכול ליצפות בתכנים באינטרנט? היא ביקשה שאני אמתין עד שהיא תברר. המתנתי זמן רב ולבסוף
חזרה אלי עם תשובה: היא לא יודעת למה אני לא יכול ליצפות? וגם היא לא יודעת מה הבעיה שיש למכשיר? חשוב לי לציין שאם היא לא יודעת למה לא ניתן ליצפות ומה הבעיה שיש לי - איך היא יכולה לעזור לי?
אחרי מספר פעמים שפניתי למוקד בנוגע לבעיה שיש נאמרו לי אותן תשובות.
לאחר כשנה ושמונה החלטתי שאני לא רוצה אינטרנט במכשיר שלי.
פניתי לנציגים בכירים בחברת אורנג" כדי שיעזרו לי בבעיה. ורק אחד מכלל הנציגים בכירים שנענה לבעיה שלי החליט לעזור לי. הוא בדק מה הבעיה שיש
והתברר לו שהייתה חסימה במכשיר ולכן לא יכולתי ליצפות בתכנים שבאינטרנט.
חשוב לי לציין שמדובר בתקופה של קרוב לשנתיים בערך שלא יכולתי ליצפות בתכנים.
לאחר שהסברתי לנציג בכיר לגבי בעיה והוא הצליח ליפתור אותה
הגעתי להחלטה. שאני מבקש מהם שיאפשרו לי לקבל צפיה בתחנים עד סוף
תקופת ההתחייבות שלי איתם. מאחר ולא זכיתי ליצפות בתכנים במשך כשנה ושמונה.
הנציג הבכיר הסביר לי שהוא לא יכול לעשות זאת
אבל הוא מוכן לתת לי מכשיר דור2.5 ללא אינטרנט כנגד התחייבות לשלוש שנים. התעקשתי ואמרתי לו שאני מעוניין לקבל מכשיר בדגם שלי של(מוטורולה v3x ) ללא שום אינטרנט.
על פי מה שנאמר לי ע"י נציג שאין כיום מכשירים כאלו בנקודות שרות.
לאחר זמן מה עשיתי בירור לגבי המכשיר מדגם שלי בנקודת שרות ונאמר לי
שאם אני משלם עליו מזומן אני יכול ליקנות אותו בנקודת שרות.
אני כלקוח נורא כעסתי על העיניין זה . כלקוח חשוב עבורם אני לא מקבל שרות
כמו שצריך. ולכן אני נאלץ להילחם במה שניתן ליפתור מהתחלה. וכל הפיתרון מתקבל רק לאחר כשנה ושמונה.
לדעתי זה ניקרא עוגמת נפש ללקוח .
אשמח אם תיצרו איתי קשר
בתודה מראש אדי.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל באגף קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה להביא לשביעות רצונו. אנו מודים למר יונייב על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה