פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טעות בהעברת תוכנית לאחר שדרוג וחוסר יכולת להחזיר את הכסף שנלקח נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
כאשר שדרגתי לפלאפון חדש ניהלתי עם חברת אורנג משא ומתן על עלות השיחות בחשבוני. הגעתי איתם לעיסקה טובה והרגשתי מרוצה. מכיוון שאני סטודנטית ובדיוק סיימתי תקופת מבחנים ממושכת לא יצא לי להגיע לבית הורי תקופת זמן ולא בדקתי את החשבון שהגיע חודש לאחר השדרוג. כשבדקתי אותו שבועיים אחרי חשכו עיני שכן לא רק שלא הועברתי לתוכנית שסיכמתי איתם אף הועברתי לתוכנית יותר גרועה מזו שהיתה לי לפני השדרוג. מאז אני במאבק שנמשך עכשיו קרוב לחודש וחצי בכדי לקבל את כספי בחזרה. סה"כ 500 ש"ח.
הטלפניות של אורנג וכן גם האחראית מקשרי לקוחות שמטפלת בפנייתי מראות חוסר הבנה בסיסי של גודל הטעות..... וכמו כן כמה כבד לסטודנטית לספוג "טעות" של 500 ש"ח. בשיחות עם הנציגה נאמר לי שאני צריכה להגיד תודה על הטיפול המהיר בפנייתי שיש אנשים המחכים חודשים להחזר אך מכיוון שאני סטודנטית זורז הטיפול שלי ויקח להם רק חודשיים להחזיר את הכסף. על בקשתי לקבל את הסיכום שאיתו הגעתי עם הנציגה בכתב....נאמר לי שזה לא נהוג ושהיא תצטרך לבדוק את זה. מסתבר שבכל מה שקשור להתחייבויות והסכמים רק אני מחוייבת לאורנג אך אורנג אינה חייבת לי כלום.
כספי סוג הנזק :
קבלת הסיכום בכתב. החזר כספי מהיר ובפיצוי על הטיפול הלוקה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה במטרה להביא לשביעות רצונה. אנו מודים לגברת צאלה על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה