בעיות בטלפון שיש לי ביטוח ולא מוכנים להחליף לי מוצר שאני לא מרוצה ממנו d |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום שמי שרית , אני רכשתי לפני כשנה נייד מחברת אורנג' דגם N73 , איך שקיבלתי את המוצר לא הייתי מרוצה ולאחר מלחמה של 4 שעות מול מנהלת המוצר הוחלף לי , אך המוצר שהוחלף גם לא תקין ,שיחות מתנתקות המכשיר לא עובד פתאום כרטיס הזיכרון לא מתחבר לי ,מתקשרים ולא זמין , המוצר נתקע ולא זז לפחות מס' פעמים ביום , הייתי בתחנת שירות שם תיקנו לי אותו מס' פעמים ואמרתי שאני לא מרוצה מהמוצר והייתי רוצה להחליף לדגם שווה ערך למוצר שלי .
אני משלמת 80 ש"ח כל חודש כולל ביטוח ל3 שנים ,הציעות לי מוצרים שעולים פחות , למה אני צריכה להחליף למוצר שהוא פחות שווה ערך משלי וגם לא אותו טכנולוגיה !!!!
לא התיחחסו אלי עד ששוב הגעתי אליהם נתנו לי הצעה בטלפון אך בעמדה אמרו אחרת , שוב נתתי את הנייד לתיקון והלכתי .
לאחר שיחה עם אחד המנהלים שהחליט להרים את קולו עלי (מה שאבי לא עושה ) החליט שהוא לא יודע מה לעשות ושכדאי שהשיחה תתנתק .
לי יש עוד מכשיר מהעבודה שאיתו אני מאוד נהנהת אז את המכשיר הלא תקין אני משאירה רוב היום בבית .
אני משלמת כל חודש ביטוח שכולל את המכשיר 80 ש"ח למשך שלוש שנים , ויש לי מוצר שאני לא מרוצה !!!
אז למה לשלם ביטוח כל חודש ולקנות את המוצר הכי יקר ויש לציין שאני גם מבצעת שיחות , ולא מוכנים לתת לי מכשיר חדש שווה ערך לשלי ???
לאחר פניות רבות לא התחייסו אלי בהתאם ,אני מנסה דרככם כי כרגע אין לי כוחות ללכת לעו"ד בגלל סיבות אישיות .
תודה מראש שרית
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
החלפה לדגם יותר חדיש משלי בסכום שאני משלמת כרגע !!! (שהוא סכום לא קטן) |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|