פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בעיות בטלפון שיש לי ביטוח ולא מוכנים להחליף לי מוצר שאני לא מרוצה ממנו d נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי שרית , אני רכשתי לפני כשנה נייד מחברת אורנג' דגם N73 , איך שקיבלתי את המוצר לא הייתי מרוצה ולאחר מלחמה של 4 שעות מול מנהלת המוצר הוחלף לי , אך המוצר שהוחלף גם לא תקין ,שיחות מתנתקות המכשיר לא עובד פתאום כרטיס הזיכרון לא מתחבר לי ,מתקשרים ולא זמין , המוצר נתקע ולא זז לפחות מס' פעמים ביום , הייתי בתחנת שירות שם תיקנו לי אותו מס' פעמים ואמרתי שאני לא מרוצה מהמוצר והייתי רוצה להחליף לדגם שווה ערך למוצר שלי .
אני משלמת 80 ש"ח כל חודש כולל ביטוח ל3 שנים ,הציעות לי מוצרים שעולים פחות , למה אני צריכה להחליף למוצר שהוא פחות שווה ערך משלי וגם לא אותו טכנולוגיה !!!!
לא התיחחסו אלי עד ששוב הגעתי אליהם נתנו לי הצעה בטלפון אך בעמדה אמרו אחרת , שוב נתתי את הנייד לתיקון והלכתי .
לאחר שיחה עם אחד המנהלים שהחליט להרים את קולו עלי (מה שאבי לא עושה ) החליט שהוא לא יודע מה לעשות ושכדאי שהשיחה תתנתק .
לי יש עוד מכשיר מהעבודה שאיתו אני מאוד נהנהת אז את המכשיר הלא תקין אני משאירה רוב היום בבית .
אני משלמת כל חודש ביטוח שכולל את המכשיר 80 ש"ח למשך שלוש שנים , ויש לי מוצר שאני לא מרוצה !!!
אז למה לשלם ביטוח כל חודש ולקנות את המוצר הכי יקר ויש לציין שאני גם מבצעת שיחות , ולא מוכנים לתת לי מכשיר חדש שווה ערך לשלי ???
לאחר פניות רבות לא התחייסו אלי בהתאם ,אני מנסה דרככם כי כרגע אין לי כוחות ללכת לעו"ד בגלל סיבות אישיות .
תודה מראש שרית
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה לדגם יותר חדיש משלי בסכום שאני משלמת כרגע !!! (שהוא סכום לא קטן) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה באופן עצמאי לחברתנו וקיבלה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת מיכאלי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה