פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות על הפנים - מחיקת פלאפון שלם לאחר בקשת גיבוי.... נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נכנסתי למרכז אורנג' בחולון לאחר שהתקלקל לי המטען, יש להגיד שהמרכז הזה משמש אוכלוסייה ענקית של תושבים ואורנג' לא יכולים לדאוג לחניה, שילמתי חניון 15 שקלים. עמדתי מול נציג שירות וממנו נאמר לי שעל טיפול במטען עליי לחכות יומיים ולהגיע שוב, (30 שקלים יהיה עליי לשלם בשביל לקבל מטען וזאת לאחר שאני משלם ביטוח אחריות והכל), אמרתי לו שאני רוצה שליחות עד הבית של 19 ש"ח ושעל הדרך כבר יטפל לי בפלסטיקה של המכשיר ושיגבה לי את המכשיר כולו(בעבר הובטח לי באורנג' שהפלסטיקה תהיה חינם). הגעתי הבייתה והתקשרתי לאורנג' כלקוח מואכזב על השירות שלהם על עניין החנייה על החוצפה של הלחכות יומיים ועל העובדה שאני לא רוצה שייקחו ממני שקל על השליחות. הדברים סוכמו שלא ייקחו ממני שקל על זה. עברו יומיים וקיבלתי את המכשיר אליי הביתה מטען חדש בתוך קופסא והפלסטיקה לא הוחלפה. מעבר לזה מחקו לי את כל המכשיר (ספר טלפונים,תמונות,הקלטות) דברים שאני עובד איתם ושהעבודה שלי תהיה מצוייה בסכנה בעקבות כך. התקשרתי לאורנג' ולאחר שדיברתי עם המון נציגים הובטח לי שיישלחו לי מכשיר כמו שלי חדש הבייתה אם יש במלאי ושיפצו אותי בדברים אחרים (60 מגה בייט הורדה חינם באתר, שירות גיבוי חינם, 3 שעות שיחות חינם למשך 3 חודשים בחברה שלהם לחברת אורנג'), כל השטויות האלו לא עניינו אותי הדבר היחידי שעניין אותי זה לקבל עד הבית מכשיר כמו שלי חדש. היום לאחר דיבור עם מנהלת קשרי הלקוחות בחברה נמסר לי שאין את המכשיר במלאי והאופציה היחידה לקבל מכשיר חדש היא שדרוג המכשיר שכמובן יהיה "ללא עלות" רק מחייבים אותי לדבר ב-200 שקל לחודש למשך 3 שנים. לא מצא חן בעיניי הפתרון שלה במיוחד לאחר שכבר איימו עליי מהעבודה שיש מצב שאפוטר בעקבות אובדן הזיכרון. אמרתי לה שאם לא תמצא לי פתרון לסיפור מבחינתי מכשיר על אותו עלות כמו שלי ובחינם בלי התחייבות אני יילך לתבוע. היא בחוצפתה אמרה לי שהיא השלב האחרון במדרגה שאיתו אוכל לדבר, ושמבחינתה אין לה שום פתרון אחר, ושאם אני רוצה ללכת לטפל בפלסטיקה אז אני צריך לגשת למרכז שלהם לשלם שוב חניון לחכות שוב יומיים ושוב בעיות בשליחות, אמרתי לה שזה לא הגיוני שאני יגיע לשם ובחוצפתה אמרה לי שבכלל יש מצב שלא יוכלו לתקן לך את הפלסטיקה כי אין במלאי, אמרתי לה "על מה אני משלם כל חודש 30 שקל על ביטוח ואחריות אם אין ברשותכם לספק לי את הדברים", ממנה נמסר שזה המצב ואין מה לעשות כרגע.

אני מתריע בזאת שאורנג' אותי איכזבו ושהשירות שלהם פשוט על הפנים על פי דעתי. יש להזהר!
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי, מכשיר חדש! פתרון יצירתי! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
סמוך למועד פנייתו לאתר "תלונה" שוחחה מנהלת קשרי לקוחות עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר עמיחי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה