פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול,שירות מחפיר וגזל זמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רמת גן-איילון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-6.9.07 ביצעתי רכישה של טלפון מסוג x650 בצבע תכלת ב"סופר לינק" -ספק של חברת אורנג 'על מסלול ביג טוק. במעמד הרכישה הוסבר לי, בעקבות שאלתי, כי במידה שיש תקלות במכשיר/בקו, עלי לפנות לחברת אורנג' לקבלת שירות. כמו כן, ציינו בפני חזור והדגש שהאחריות על המכשיר היא לשנה שלמה (אחריות יצרן).
ב-19 לחודש מרץ החלטתי לבצע רכישה של קו +טלפון ואף פתחתי את קו הטלפון שברשותי, ע"י סוכנת של חברת אורנג'.הסוכנת עשתה את אשר עשתה, ומרגע זה ואילך הטלפון החל לעשות בעיות. לא ניתן להוציא ולקבל שיחות.
לאחר שאיבחנתי כי הטלפון סובל מ"דלקת" קשה, פניתי לסניף איילון (מבצע קדש 56), הצגתי את טענותי בפני הנציגה, וביקשתי לתקן את הטלפון משום שהנו עדיין באחריות היצרן, הרי טרם עברה שנה מיום קנייתו.
מיותר לציין, את הטירחה הרבה שבהגעה לסניף הומה אדם זה, הנמצא בצומת פקוקה וגדושה הולכי רגל ונהגים. לאחר מספר ימים,כאשר התפנה זמני, סרתי לסניף שנית, על מנת לאסוף את הטלפון. הוסבר לי כי המכשיר תוקן, והבעיה הייתה בעצם לא במכשיר, אלא בסים (שהנו סים חדש שהתקבל מסוכנת אורנג'). מיטב המוחות הטכנולוגיים של אורנג' בע"מ הגיעו למסקנה,כי הסים תקול, בעוד במהלך כל משך ה"תיקון" הסים היה בידי בטלפון חלופי ומעולם לא הגיע לידיו של טכנאי כזה או אחר.
עוד בהיותי בסניף,הבחנתי כי מרבית אנשי הקשר שהיו שמורים בטלפון והובטח לי כי יישמרו - נמחקו. זה המקום לציין כי מדובר בטלפון עיסקי המכיל פרטי לקוחות ואנשי קשר בעלי ערך כספי רב לאין שיעור. מכיוון שבשלב זה די כעסתי, נציגת השירות פנתה לאחראי המשמרת, אשר שוחח איתי, בדק מול הטכנאי את התקלה ומשהעלה חרס בידיו, ציין פרטים אלו במחשב מספר פנייה 172972071.
לא זו גם זו, בצאתי אל החניה התברר לי כי הטלפון בעצם כלל לא תוקן. זאת אומרת שהטלפון שלי יצא לביקור "קצר" במרכז השירות,איבד את הזיכרונות וחזר אל זרועותיי עדיין מקולקל. להזכירכם - תקלה אותה ביצעה סוכנת אורנג'!!
אלא שכבר לא היה סיפק בידי לגשת שנית אל מרכז השירות,ולכשמצאתי מעט זמן, נגשתי שוב למרכז השירות ב-30 לחודש, פניתי מיד אל אחראי המשמרת שכבר הכיר אותי ואת המקרה, הסברתי לו כי הטלפון כלל לא תוקן, הבעיות עומדות בעיניהן ואני מחזיקה בידי "גולם" שאתם קילקלתם שאינו מקבל שיחות ואינו מכניס שיחות - מזכירה שוב-קו עיסקי! כסף! הכיס שלי!
אחראי המשמרת שכבר די ריחם עלי, ניגש מיד לטכנאי בכיר וביקש ממני שיעזוב את עיסוקיו הוקדמים ויטפל במכשירי מיד.שלחוני לשעה, "להעביר את הזמן". כמובן שצוין על כל הטפסים שהוציאה חברת אורנג'-להיזהר שמא ימחקו שוב זיכרונות.לאחר שעה מבוזבזת, אספתי את הטלפון, הוסבר לי כי ה"מוח" של הטלפון הוחלף ועוד כל מיני מילים שנשגב מבינתי להבין. בכל מקרה, עשו רושם של אנשי מקצוע שמטפלים ב"בבייבי" שלי- בטלפון האהוב שלי.
בעודי יוצאת בריצה מסניף אורנג', ממהרת לפגישה שנקבעה לי מראש, רציתי להודיע על איחור,אלא שהפלא ופלא,המכשיר לא מצליח להוציא שיחה. ניסיתי להתקשר אל המכשיר שלי מטלפון אחר, אלא שהסתבר שהוא גם לא מקבל שיחה.
אני מזכירה שזו פעם שניה שטלפון שבתקופת אחריות יצרן, נכנס לתיקון, לא מתוקן ונגרם לי נזק
א. נמחקים לי זיכרונות
ב. בזבזים את זמני
ג. אין באפשרותי להתקשר עם אנשים
ד.והדבר החשוב מכל- אין באפשרותי לדבר עם בן זוגי, אל תצחקו, אורנג' תמיד מפרסמת שמכשיר הטלפון הוא החיים!!
מבחינתי כלו כל הקיצין, לא נראה לי סביר שחברה גדולה שכזו נותנת שירות קטן שכזה.
גורמת נזק בלתי הפיך ללקוחות, מתנהגת אליהם בזילזול,כאילו היו רק מספר ואני בסה"כ רציתי ל"התרגש" עם אורנג'.מיד פניתי למוקד שירות הלקוחות הטלפוני של אורנג' (מטלפון אחר), הסברתי לנציגה את קורותי, היא הבטיחה לחזור אלי בהקדם. הנציגה הייתה אדיבה מאוד וחזרה אלי וניסתה להרגיעני במספר שיטות שיווקיות, ולאחר מכן כמה שיטות של כיבוי והפעלה, אך משאלו לא עזרו, ניתקה וחזרה אלי עם תשובה כשבפיה בשורת איוב על ראשי, כי לא רק זו שהטלפון היקר לי לא יתוקן,כי אין באפשרותם לתקנו, הם ישלחו לי עד הבית, טלפון תקין של מישהו אחר שהחזיר אותו. כלומר מדובר בטלפון יד שניה, של מישהו זר, עם האוזן שלו, הידיים שלו וכל הגועל נפש.אני רכשתי טלפון חדש, אין עליו שריטה אחת ושמרתי עליו כעל בבת עיני משום שרכשתיו ממיטב כספי.
אם הייתי מעוניינת במכשיר יד שניה, הייתי נכנסת לאתרי האינטרנט המתמחים ומבקשת לרכוש טלפון עם מחלות. אני רוצה את הטלפון שלי ושלי בלבד.את שלי קניתי במחיר מלא, אם הייתי רוצה טלפון מיד שניה, מן הסתם הייתי משלמת פחות.



בזבוז זמן/נזק עיסקי בלתי הפיך סוג הנזק :
הטלפון יתוקן לאלתר או טלפון חדש מהאריזה!! לא יד שניה, שלישית גם לא מרופא! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה במטרה להביא לשביעות רצונה. אנו מודים לגברת נגאוקר על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה