פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח חדש נושא התלונה:
לוי משה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש פברואר השנה הצטרפתי כלקוח עסקי לחברת אורנג'
לאחר 10 שנים בהם הייתי לקוח של חברת פלא פון .
ברצוני להביע את הסתיגותי מהדרך בה אתם מטפלים בלקוחות חדשים
לצערי המעבר לאורנג' מתברר כאחד העסקאות הגרועות יותר שעשיתי .

עם ההצטרפות קיבלתי מכשיר שלא היה תקין כ % 30 משיחות הטלפון שלי נכנסו ישירות למענה הקולי ולא נענו .
פניתי מס פעמים למרכז השרות הטלפוני שניסו לפתור את הבעיה אך היא חזרה על עצמה שוב ושוב . במרכז השרות ברחובות ( בילו) נבדק המכשיר במעבדה ולא נמצאה תקלה .
רק לאחר חודש ימים בהם הפסדתי עשרות שיחות נכנסות וביליתי כ 10 שע'
במרכז השרות ולאחרר תחנונים רבים המכשיר הוחלף והתקלה נפתרה.

במכשיר החדש נתגלתה תקלה שלא הייתה בקודמו – המכשיר מתאפס כל כמה שעות . שוב שיחות עם המענה הטלפוני ושוב בזבוז כ 3 שעות במרכז השרות
נמסר לי שהמכשיר אותחל והוא עתה תקין

נכון להיום המכשיר אינו תקין והוא מתאפס כל כמה שעות
חודשיים לאחר ההצטרפות אליכם איני יכול לעבוד עם מכשיר תקין .

כאילו לא די בכך הגיע אלי חשבונית התשלום לחודש הראשון ולהפתעתי גיליתי שכל הזיכויים שהובטחו לי בזמן הרכישה לא קימים
פניתי לאיש המכירות ולאחר בדיקה נמסר לי שאכן הייתה טעות
והזיכוי לחודש זה יתקבל בסוף התקופה – בעוד 36 חודשים
האם אני צריך לשלם טעות של אורנג'

לאור האמור לעיל הריני מבקש :
1. זכו מייד את חשבוני בגין הטעות שנעשתה
2. החליפו את המכשיר הנייד שלי בחדש אם דגם זה אינו תקין החליפו לדגם אחר

או לחילופין אפשרו לי להפסיק את ההתקשרות הלא משתלמת בנינו ואחפש לי מפעיל תקשורת אחר

לתשובתכם אודה
משה לוי
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אחראית באגף קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר לוי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה