|
|
|
|
|
|
תלונה על עובדת החברה מחלקה פיננסית(שם העובדת חופית) |
נושא התלונה: |
יום רביעי 02 אפריל 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
שירות טלפוני |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
עובדת המחלקה הפיננסית דברה בצורה שלא מדברים ללקוח וכאשר ביקשתי את האחראי של המחלקה העובדת נתקה לי את השיחה בפנים שם העובדת (חופית)
מעוניין לקבל תשובות לגביי המשך הטיפול..
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות בכתב או בפלאפון מהעובדת עצמה וטיפול החברה במתן שרות טוב ללקוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
אחראית בשירות הלקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה לפנייתו. אנו מודים למר עמיר על הבאת הנושא לידיעתנו ומתנצלים על תחושתו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|