פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על עובדת החברה מחלקה פיננסית(שם העובדת חופית) נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
שירות טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עובדת המחלקה הפיננסית דברה בצורה שלא מדברים ללקוח וכאשר ביקשתי את האחראי של המחלקה העובדת נתקה לי את השיחה בפנים שם העובדת (חופית)
מעוניין לקבל תשובות לגביי המשך הטיפול..
עלבון סוג הנזק :
התנצלות בכתב או בפלאפון מהעובדת עצמה וטיפול החברה במתן שרות טוב ללקוח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אחראית בשירות הלקוחות שוחחה עם הלקוח במטרה לתת מענה לפנייתו. אנו מודים למר עמיר על הבאת הנושא לידיעתנו ומתנצלים על תחושתו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה