פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על שירות ואי עמידה בתנאים שהובטחו בקניה דרך ORANGESHOP נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג. נכבדים,
בתאריך 29/10/2007 רכשנו 2 מכשירים עם קווים של אורנג' דרך אתר האינטרנט orange shop.
רכשנו דרך האתר במסגרת המבצע שלהלן:
החזר כספי מלא עבור המכשיר בשימוש מעל 50 ₪ לחודש וחיבור של 2 המכשירים למסלול משפחה .
כבר במסגרת ההזמנה התגלו טעויות של המערכת הטלמרקטינג שלכם ואז קיבלנו טלפון מנציגת orange shop שהסבירה לנו כי היתה טעות במערכת והמערכת לא קיבלה את ההזמנה של 2 המכשירים בו זמנית ולכן הנציגה ביקשה שנעשה את ההזמנה לכל מכשיר בנפרד. באותה שיחה ביררנו אצל הנציגה האם המבצע שכתוב באינטרנט ב- orange shop קיים והיא השיבה שכן המבצע קיים והכל יבוצע אוטומטית בעת ההזמנה דרך האתר. אז עשינו את ההזמנה עוד הפעם לכל אחד מהמכשירים בנפרד כפי שהנציגה ביקשה.
לאחר מכן קיבלנו את 2 המכשירים עם השליח ללא שום טפסי התחייבות וללא שום הסברים כתובים לאיזה מסלול המכשירים מחוברים. לאחר שקיבלנו חשבונית ראשונה ראינו כי חברת אורנג' לא עמדה באף אחד מהתנאים שצויינו באתר orange shop.
אנחנו לא מקבלים שום החזר עם המכשירים ולא חיברו אותנו לאורנג' משפחה. לאחר שניסינו להשיג אותכם בטלפון ולאחר שיחות ארוכות עם נציגים הבנו כי כמו שאומרים " היד ימין לא יודעת מה השמאל עושה !" – הבטיחו לנו נציגים שלכם לבדוק את הנושא ולחזור תוך 48 שעות – אף אחד לא חזר במשך שבועות. כנראה ובמערכת שלכם לא נהוג לרשום על מה היתה שיחה עם הלקוח כי גם בכל שיחה היינו צריכים לספר את כל הסיפור מהתחלה ! כמעט ולא ניתן להשיג את מוקד השירות שלכם – אחרי שעות עם הסלולרי ליד האוזן היינו מתייאשים ומנתקים ותוך כמה ימים מנסים שוב – כל שיחה היתה מסתיימת בהבטחת הנציג לבדוק ולחזור וגם לאחר שיחה עם אחראית משמרת שהבטיחה שיחזרו אלינו ממחלקת הטלמרקטינג שלכם – אף אחד לא חזר !
טוב, אז הבנו שאין ברירה והגענו למרכז השרות שלכם הנמצא בחוצות המפרץ בחיפה. דיברנו עם נציגה בשם זהבית ועם אחראי בשם דניס שלאחר הסברים ארוכים נתן לנו מספר פנייה: 170889594 ולא נתן שום הסבר הגיוני למה עד היום אנחנו לא מחוברים למבצע שהובטח אלא אמר שהמכשירים נקנו בכלל במכירות פומביות - שזה שקר ! המכשירים לא רק שלא נקנו במכירות פומביות אלא גם אף פעם לא השתתפו בשום מכירות פומביות. ההבטחה של דניס לשלוח אלינו העתק של חוזה עם התנאים לא בוצעה !!!
הוא טען כי אנחנו חייבים לשלם הכל ולא נתן לנו שום הסבר לפי איזה תנאים אנחנו מחוברים לחברתכם !
לאחר שביקשנו להיתנתק קיבלנו תשובה כי אנחנו לא יכולים להיתנתק כי "התחייבנו" לחברת orange , אבל אנחנו מבינים כי ההתחייבות אצלכם היא חד צדדית – רק של לקוח כלפיכם, ומה עם ההתחייבויות שלכם כלפי הלקוח שאתם מבטיחים ולא מקיימים ?!

נכון להיום אנחנו לא משלמים לחברת orange כיוון שהחלפנו את כרטיס האשראי ואנחנו לא מוצאים לנכון לתת לכם אמצעי תשלום, אנחנו מבקשים שיחזור וידבר איתנו נציג של חברתכם שהוא במצב שפוי, לא מדבר כמו מכונה וגם יודע על מה הוא מדבר וייתן לנו הסבר הגיוני למה עד היום לא קיבלנו את התנאים ושילמנו לכם כל כך הרבה כסף !

מכתב זה יישלח לחברתכם בפקס ובאמצעות e-mail , אנחנו מבקשים לקבל טלפון שלפחות התחלתם לטפל בפנייתנו תוך 5 ימי עבודה !
במידה ונקבל "טיפול" כמו שקיבלנו קודם – נשלח את המכתב הבא באמצעות עו"ד שלנו, כמו כן המכתב יישלח גם לאמצעי תקשורת.

עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר פולשומן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה