פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תגובה לתלונה באתר זה. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

אני כתבתי תלונה לאורנג' בנושא "מספרים כשרים".

פרסמתי אותה ב-12/1/08 והיא הועברה לחברה ב-16/1/08.
ע"פ המקובל על החברה להגיב תוך 14 ימי עבודה.
קיבלתי את התגובה ב-27/3/08(!).

קיבלתי תשובה ממר ניר בכר - מנהל קשרי לקוחות בחברת אורנג'.

אני אשמח להעתיק לפה את תגובת בית העסק היישר מדף התלונה.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

תאריך קבלה: 27/03/2008 15:32

שם ותפקיד: ניר בכר - מנהל קשרי לקוחות

תגובה: שלום רב, מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה אישי לפנייתה.

פתרון: ראה תגובה

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
אז מעבר לכך שהתגובה התקבלה באיחור הייתי רוצה להוסיף פרט קטן.
זה אף פעם לא קרה.

אף עובד/ת מחברת אורנג' לא פנו אלי.

לדעתי, הם בחרו להתייחס לזה כך כדי להתנער מאחריות ולא למצוא לי פתרון
ריאלי.

אם באמת בחור בשם ניר בכר היה מדבר איתי, ולו אפילו מילה, הוא בטוח היה יודע
שאני לקוח ולא לקוחה.
אם מישהו היה קורא את התלונה הקודמת שלי בעיון, הוא גם היה יודע, כי היא
נוסחה בלשון זכר.

עוגמת הנפש שנגרמה לי בעקבות המקרה כפולה ומכופלת.
ולכל המעוניין, אין לי שירות SMS כ-3 חודשים.

אני אשמח לתגובה אמיתית הפעם ולא איזה משהו מפוברק.

תודה.
עוגמת נפש, עלבון, כספי, סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
ראשית אבקש להביע התנצלותי על התגובה הראשונית אשר נשלחה למר זגדון בעקבות טעות טכנית.
מר זיגדון הן בפנייתו הנוכחית והן בפנייתו הקודמת, לא ציין את מספרו ברשת orange אליו מתייחסת הפנייה. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים לפנייתו אנו מזמינים את מר זיגדון לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו.
תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה