פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצעת מחיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כמה ימים התקשרו אלי ממוקד גיוס לקוחות עיסקיים חדשים וביקשו להיפגש עימי ולתת לי הצעת מחיר ללקוח עיסקי
בתאריך ה- 01/04/08 הגיע אלי נציג מכירות בשם יניב וקנין לתת הצעת מחיר
לאחר שיחה ארוכה הגענו להבנות שבהם אורנג תיתן לי את החבילה הבאה
33 אג' לדקה לפי שניה כולל מע"מ מחיר פיקס לכל היעדים
20 דק' חינם בכל חודש
ביטוח +שירותי רשת מלא +חבילת דור שלישי ב-59 ש"ח כולל מע"מ
10 יעדים ברשת אורנג' או בזק ב-50% הנחה
60 ש"ח כולל מע"מ במך 36 חודשים החזר כספי על עזיבת סלקום
לאחר סגירת התנאים כשבאנו לחתום על חוזה, בחוזה היה רשום שכל המחירים הם לפני מע"מ הנציג קרא ואמר כי הוא טעה וחשב שזה כולל מע"מ
וכי זה טעות ואם אני יחליט בכל זאת לממש עיסקה אני מוזמן
ביקשתי לדבר עם מנהלו והוא סירב
דיברתי עם שירות הלקוחות של אורנג' כאשר הם הבטיחו לשוב אלי
לאחר חצי שעה בפועל הם עדיין לא חזרו
חזרתי והתקשרתי לנציג שצעק עלי וטען כי מותר לבן אדם לטעות כששאלתי מה היה קורה אילו היינו חותמים על ההסכם מה היה אז ..הנציג טען כי אז כבר הייתי מחוייב לחבילה בפועל ביזבזתי 5 שעות ואורנג לא עמדו בהסכמים ויצעו תככנים ורמאים
לעמוד בעיסקה +פיצוי על ההתנהגות המחפירה של הנציג פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח בפנייתו מסר מספר שאינו תקין. אנו מזמינים את מר חנן לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו ונשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה