פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש פברואר פניתי לחברה שלכם עקב ניתוק קו קיים שלי.
לאחר מספר שיחות הוסבר לי לפנות למוקד שירות לקוחות פרונטלי לצורך ניתוק קו.
לאחר הגעה פיזית למוקד שירות בראשון לציון שוחחתי עם ניר שניתק קו שלי. הוא ספר
דמי התחייבות שלי ותשלומים עבור מכשיר פלאפון שרכשתי מחברה שלכם.
היתרה שולמה בשני תשלומים בכ"א.
לאחר כשבועיים מצאתי חשבונית הראשונה מכם על בערך כ70ש"ח.
לאחר בירור במוקד שירות לקוחות טלפוני לא יכלו לתת לי מענה בכלל על למה צריכים לחייב
אותי בכלל אם אני לקוח מנותק לגמרי – הוסבר שוב לפנות למוקד פרונטלי.
הגעתי בפעם השנייה למוקד הפרונטלי ששם כבר אמרו שחשבונית "התפספסה" בטעות,
התנצלו ונתנו לי אישור ניתוק סופי מחברה שלכם.
בשני לאפריל הופתעתי לקבל מכם שוב חשבונית של כ-750ש"ח.
סכום הזה הכניס אותי לחריגה בחשבון הבנק שלי שזה ישירות החזיר לכם את
התשלום השגוי הזה. חוייבתי בעמלות שונות בבנק שלי על החזר הו"ק, כניסה לחריגה
וכו'.
ניסיתי לקבל הסבר ממוקד שירות טלפוני שנציגה שהבטיחה לחזור אלי עדיין כנראה
מנסה לצור איתי קשר עם התשובה הסופית.
מהניסויים הקודמים עם השירות הלקוי שלכם פניתי שוב למוקד פרונטלי לצורך הסבר.
טיפל בי למזל שלי אותו נציג ניר שפניתי אליו בתחילת הדרך יציאה לשלום מחברה
שלכם. הוסבר לי שבוצע חיוב שגוי. לאחר שהסברתי לו על חריגה בחשבון הבנק שלי אמר
כי ידאג על כך שיחזרו אלי מכספים לצורך מתן מענה מלא עד יום שני לגבי הזיכוי (הוסבר לנציג שהו"ק
כבר בוטלה והחיווב אלול לחזור ושצריך לפתוח זיכוי בהתאם) ושהוא מבטיח שיפצו אותי .
ביום ראשון לשמחתי הרבה חזרה אלי נציגה שאמרה שזיכוי מאושר ואמורים להבקיד אותו
לפרטי התשלום שלי. הוסבר שוב לנציגה לגבי הו"ק מבוטלת והחזר של הכסף לידי הבנק.
כששאלתי אותה לגבי פיצוי אמרה שאין לה מה לתת לי ושיחה הועברה למנהל.
היום חזרה אלי מנהלת בשירות בשם יוליה שאמרה שאין מה לעשות, אני כבר לא לקוח
שלכם ואין פיצוי שאפשר לתת לי. הוצע לי לפנות למחלקת פניות הציבור למתן מענה
סופי מהחברה.
אני מקווה מאוד שפנייתי תענה בהקדם ושאני כן אקבל פיצוי על עוגמת הנפש וטירטור
שנגרם לי. אני חושב שפשוט זילזלתם בי כבלקוח לשעבר שלכם.
מדהים לראות שאם אני מנותק אז לחברה כבר לא מעניין לקוח ותשובה היחידה היא:
אתה מנותק אז אין על מה לפצות אותך. הייתה טעות, אבל בכל חברה קוראים טעויות.
חבל שאני הייתי חייב לעבור את זה ולהרגיש את ה"טעות" שלכם.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת הנפש וביזבוז הזמן שלי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הפונה ציין בפנייתו מספר שאינו תקין. אנו מזמינים את מר גורני לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו ונשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה