פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תרגיל העוקץ, הסתרת מידע חיוני לצורך רמאות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
כאמור לפני כחודשים לערך פורסם מבצע באורנג, קח מכשיר בחינם ללא דמי מנוי רק בהיתחיבות להחזיק בקו ל-3 שנים. נישמע סביר מעיון מדוקדק מבינים שמחויבים לשלם רק על חבילת אינטרנט 20 ש"ח בחודש. עד כאן נישמע טוב.
סיכמתי עם הנציגה , שאני מעונין בחיבלה של 60 אגורות לדקה, חיוב לפני שניה.
כאמור, עיסקה יותר יקרה ממה שהיה לי לפני כן, אך עדיפה.
אולם הנציגה נתנה לי דיל יותר רווחי , 39 אגורות ללא מע"מ בלי היתחיבות בלי כלום. אמרתי אוקי נישמע סביר.

לאחר חודשים שקיבלתי את החשבונית הראשונה בדיל החדש, הבחנתי שאני משלם על התוכנית הנ"ל 62 כולל מע"מ.
זאת רמאות והטעייה לקוח, שחברות אלו מנסות למזער הפסדים ע"י החוק החדש שמחייב אותם למקטעים של שניה.
שביקשתי להיתנתק מהם, הם טענו שאני מחויב על המכשיר 36X32 וכן עוד סיבסוב המכשיר בסך 1000 ש"ח.
הבעיה הכי גרועה פה ,אתם רוצים לגנוב תגנבו אבל לא בצורה של הטעיה ורמאות.
מבחינה משפטית, אני מחויב להחזיק את הקו 3 שנים, שזה אומר לשלם להם רק 20 ש"ח(אינטרנט) כפול 36 חוד ולא כפי שציינו.
קשה להאמין בחברה מכובדת כזאת, מנסה להרוויח עוד כמה שקלים , אבל להפסיד לקוחות והרבה.
טעות שוויקות מספר אחת, הינה כול לקוח גם הבעייתי ביותר מכניס כסף, ואין לזלזל באף לקוח אלה אם כן במקרים חריגים.
בתור אחד שיש לו עסק למחשבים, נכון שלפעמים אני מפסיד, אבל ההפסד הזמני מכניס לי לקוחות ואימון.
כאמור כול צרכן חשוב לו קודם כול תשלום נמוך, לאחר מכן שירות. אך אם פגעת בשירות/אמינות לא חשוב מה המחיר הלקוח לעולם לא יפנה אלייך
העסקים שמצליחים ביותר, הן אילו שיכולים להתמיד לתת שירות טוב במחיר טוב למרות המתחרים החזקים.
בקיצר, לכול צרכני הסלולר, אתן לכם מספר טיפים כדי שלא תיפגעו:
1) לעולם לא להיתחייב לשום תוכנית, עיסקה. עדיף לרכוש נייד ביבואנים פרטיםץ
2) החבילה הכי טובה, זה לא לדבר בכלל בסלולר, צריכים לגרום להם להפסיד.
3) רוב הלקוחות לא יודעים , פעם היו מקטעים של דקה, וגם חיוב מקטעים של 12 שניות פוגע בנו. רוב הלוקחות לא יודעים שיש הבדלים עצומים בחיובים בין מקעטים של 12 שניות לשל שניה. עדיף 60 אגורות לדקה במקטעים של שניה, מאשר 40 אגורות במקטעים של 12 שניות.
4) לצאת מתוך הנחה שכולם רמאים , ולהיזהר. אף חברה לא תיתן לכן דיל שהיא תפסיד ממנו. יש תיאום מחירים בין חברות ותחרות קשה.
5) החברה שנישארה לבנתיים הכי אמינה, הינה פלאפון סלקום ואורנג גמרתי איתם.

כספי סוג הנזק :
להסדיר את תשלום הניתוק, בצער רב אאלץ לפתוח הליך משפטי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הפונה ציין בפנייתו מספר שאינו תקין. אנו מזמינים את מר נס לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו ונשמח לעמוד לשירותו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה