פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של 2000 ש"ח למרות שלא ניתן השירות בפועל נושא התלונה:
אלקרס עמית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב 19 לאפריל אני מחוייב ע"ס 2000 ש"ח בגין שירותי אנטרנט ונתונים למרות שלא השתמשתי בשירות כלל! אף אחד לא מוכן לקחת אחריות ולתת זיכוי בנושא!
ועוגמת נפש סוג הנזק :
לתת זיכוי על הסכום במיידי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה להביא לשביעות רצונו. אנו מודים למר אלקרס על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה