פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה של איש מכירות וגביית כסף סתם!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
להלן המקרה (מס' פניה באורנג' 168892695)

1. בתא' 6.1.2008 הגעתי עם בת זוגי לתחנת השירות של אורנג' בבילו סנטר כדי לנייד 4 מספרי סלקום לאורנג'.
אכן קיבל אותנו סוכן מסביר פנים ונייד לנו את המספרים, וזאת לאחר שאמר ואישר לנו בצורה ברורה ולאחר שביקש וקיבל אישור (כך לפחות אמר לנו או שזה סתם תרגיל של איש מכירות) שלא נחוייב על ארבעת הסימים סכום שעמד על 100 שקלים לאחד ו400 לארבעתם.

2.עם קבלת החשבונית הראשונה נתחוור שדווקא כן חוייבו 4 סימים על סך 400 שקלים סה"כ.

3. ב-15.2.2008 שוחחנו עם נציגת אורנג' שבדקה ואכן אישרה שהחיוב הוא טעות ושהכסף יוחזר תוך 21 ימי עסקים ישירות לחשבון.

4. ב- 15.3.2008 הגיע החשבון השני(מאז הניוד) ובדקנו גם את חשבון הבנק, לא היה זכר לזיכוי לא בחשבונית ולא בחשבון הבנק כאשר עברו יותר מ21 ימי עסקים.

5. לא זו בלבד שאורנג' משכו ללא הצדקה 400 ש"ח מחשבון הבנק, גם הוסיפו וחייבו כל אחד מהמספרים בגלישה סלולרית, וחיברו משיבון לכל אחד למרות שנתבקשו לא לחבר/ לקשר לא גלישה ולא משיבון ולא מוסיקת המתנה במקום צלצול. כל זה במחיר 96 ש"ח נוספים.

6. כבר שוחחנו מאז עם פניות הציבור מס' פעמים ולמרות הבטחות חוזרות ונשנות לא הוחזר הכסף של חיובי הסים ולא של הגלישה הסלולרית.

7. לא יכול להיות שהיד תהיה כה קלה וקצרה לחייב אך כה קשה וארוכה כשצריך לזכות חיוב שנעשה ללא הצדקה.

בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי, פיצוי על בזבוז הזמן ועוגמת הנפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר זוהר על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה