פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק של 800 שקלים וחוסר יחס וטיפול. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מוצרף עותק ממכתב שנשלח לאורנג':

שלום רב

ברצוני להקדים ולומר שאני לקוח של אונג' כבר כמה שנים טובות ועד לפני מ'ס חודשים הייתי מרוצה.
זה התחיל בזה ששדרגתי למכשיר דור שלישי מדגם נוקיה 6280 שהיה תקול מלחתחילה עם בעיות של כבוי ספונטני ועוד.
ביקרתי המון פעמים על חשבון זמני הפנוי במרכזי התמיכה שלכם אבל שום דבר לא הועיל.
שיחק לי מזלי ועכשיו יש לי טלפון עם קו על חשבון העבודה.
חשבתי לשלם את הקנס ולהתנתק ממכם.
מחשבה הגיונית שלעצמה לאור הישרות והיחס שקיבלתי.
אחזד מנציגי השירות שלכם שיכנע\ה אותי שיותר זול לי לעבור מהמסלול שהייתי בו למסלול זול יותר ולגמור את ההתחיבות.
מה שהסתבר כטעות פטלית מצדי.
חויבתי ב800 שקל ועוד קצת ללא כל צדק. המכשיר אצלי ואתם ממשיכים לחייב אותי חודש בחודשו.
כבר כחודשיים אני בריצה טלפונית איתכם לגבי בירור מהות החיוב הלא מוצדק (יש שהיו אומרים גניבה?).
היום אמרו לי שיכול להיות שעניין יפתר רק עוד 30-40 יום?!?!?!?!?
זה ממש ממש לא נראה לי הגיוני, הכסף הוא לא כסף שלכם.
אני דורש לזכות אותי לאלתר פלוס ריבית על ההלוואה שקיבלתם.
אם לא תתקבל תשובה הגיונית מצדכם אפנה ליעוץ וצעדים משפטיים.
כספי סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח בפנייתו לא ציין את המספר אליו מתייחסת הפנייה. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים לפנייתו אנו מזמינים את מר יעקובי לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בצירוף מספרו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה