פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת הסכם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
נציג שירות לקוחות(בטלפון) סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב!

אני לקוחה של חברת אורנג'.החלטתי לשדרג אחד ממכשירים שיש ברשותי.
כיוון שמשידרוג אחרון של מכשיר לא עברו 13 חודשים נאמר לי בחברה שעלי לשדרג מכשיר של קו אחר.הסברתי להם שאם אשדרג קו אחר אצטרך להתחייב לחבילת אינטרנט שתעלה לי יותר מהמכשיר עצמו,לאחר מיקוח ממושך נציגת שירות חזרה אלי ומסרה לי שקיבלתי אישור מיוחד עבור קו זה.
סיכמנו שיגיע אלי נציג של החברה ויספק לי את המכשיר.הנציג הגיע והתברר שלא מכיר שיש לי אישור מיוחד והציע לי מחיר גבוה יותר,והסביר לי שאם אני רוצה את המחיר של נציגת שירות עלי לשדרג קו אחר.הסברתי לו שוב שאיני רוצה בחבילת אינטרנט נוספת,הופתעתי מתשובתו הוא אמר-כולם משלמים ואף אחד לא משתמש.

נציגת שירות טלפוני-רוזן עורבי
נציג שירות ביתי-דימה מספר טלפון 0544812093
מספר קו לשידרוג-0546320483
עלבון של נציג שירות סוג הנזק :
אימות עיסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת בוריסיוק על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה