פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי תשלום עבור זיכוי בכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ב 17/2/08 רכשתי מכשיר נייד מחברת אורנג' במחיר 831 ש"ח (בקרדיט ל 36חודשים). למחרת חזרתי לחברה וביקשתי להחליף את המכשיר למכשיר מדגם שונה. לא הייתה בעיה- המכשיר הוחלף כאשר המכשיר החדש עלה 400 ש"ח פחות. נאמר לי שכרטיס האשראי יזוכה על הסכום הנ"ל.
היום, בדיוק חודשיים אחרי המקרה עדיין לא זוכיתי על הסכום. דיברתי עם אורנג' כבר 3 פעמים ובכל פעם נאמר לי בתירוצים שונים שהזיכוי טעון אישור ולפני כשבועיים נאמר לי כי אקבל את הכסף בשבוע הקרוב. בינתיים החשבון לא זוכה ולא נראה שיש סיבה הגיונית לעיכוב בזיכוי. אנא בדקו את העניין.
תודה מראש על הטיפול
לבנת
כספי סוג הנזק :
החזר הסכום+ החזר עמלת חיוב נדחה+ פיצוי כלשהו על עוגמת הנפש, זמן ההמתנה בכל שיחה על הקו ובמיוחד- עצבים! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה לחברתנו וקיבלה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת גירו על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה