פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מאמצים נואשים לתשלום חוב – ללא הצלחה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בני, רן, נקלע לפני מס' חודשים לקשיים כלכליים ובעקבות כך נוצר חוב בחב' פרטנר בגין חיובי שיחות במכשירי הטלפון שלו. בצר לו הוא פנה אלי על מנת שאעזור לו לשלם את החוב. ואכן ב- 24/12/07 יצרנו קשר עם מוקד שירות הלקוחות ומסרנו את מס' כרטיס האשראי שלי לחיוב בגין חוב של 1385 ₪. ועוד באותו מעמד ביקשנו שזה יהיה אמצעי התשלום הקבוע של 56 ₪ לחודש בגין התחייבות לציוד+תוכנית. לאחר שראיתי שאין חיוב בכרטיס האשראי שלי, יצרנו קשר ב- 30/1/2008 עם מוקד שרות הלקוחות ואז נאמר לנו שיש לחתום על התחייבות לצד ג', באותו מעמד נשלח אלי הטופס המתאים לפקס שמספרו 03-7549874 אשר מיד הוחזר אליכם בפקס שהיה רשום על גבי ההתחייבות. בכך ראיתי את העניין כסגור ולא תיארתי לעצמי שקיימת בעיה.
בדיעבד מסתבר שבקשתי לא בוצעה ואף לא קיבלנו כל התראה על כך: לא טלפונית (מס' הטלפון החדש של בני עודכן אצלכם) וכן לא במכתב ובשום דרך אחרת. וכך להפתעתנו הגמורה ולתדהמתנו קיבלנו כתב תביעה על חיוב שאנחנו מצידנו עשינו כל מאמץ לשלמו.
אינני מתכחשת לחוב ואף הבעתי את רצוני הן במוקד שירות הלקוחות עוד מאז 12/07 והן במשרד עו"ד לשלם אותו כפי שהיה ידוע ב- 24/12/07 המועד בו מסרתי את מס' כרטיס האשראי שלי לסילוק כל החוב והתתחייבות, אך דבר זה לא בוצע.
ברצוני להביא לתשומת ליבך כי להשיג את מוקד שירות הלקוחות הינה משימה קשה ביותר, בכל פעם שהתקשרנו – המתנו דקות ארוכות על הקו וגם כשכבר דיברנו עם מוקד שירות הלקוחות, פעם אחר פעם, וגוללנו את הבעיה העבירו אותנו למוקד הפיננסי וגם שם נאלצנו להמתין זמן רב וכמעט כל שיחה התנתקה באמצע וכל נסיון נוסף שוב גזל זמן רב וצורך לספר את כל הסיפור מחדש כי כל פעם עונה נציג אחר. ידוע לי שכל שיחה מתועדת ומוקלטת אצלכם כך שתוכל אף להתרשם בעצמך על מס' הפעמים שעשינו נסיון לפתור עניין זה על הצד הטוב ביותר.
לא אגזים אם אומר כי שעות רבות ואף ימים לקח לנו להשיג את המוקד כדי לסדר את החוב וגם לאחר כל התלאות האלו שעברנו עדיין הנושא לא נפתר למרות מאמצינו המרובים.
בשל ניסיונות מרובים אלו מצידנו לנסות ולהסדיר את החוב ללא כל הענות מצד פרטנר נוצר הרושם כי החברה ממהרת להעביר לטיפול משפטי במקום לנסות ולהגיע לפתרון הוגן וראוי ישירות עם הלקוחות (אני בטוחה כי ניתן למצוא תיעוד לפניותיי המרובות אל המוקד בניסיון לסיים את הפרשה).
ולסיום, אני בטוחה שפנייתי תמצא צודקת וכל מה שאני מבקשת הוא לפעול לביטול התביעה המשפטית ומתן הזדמנות אחת ולתמיד לסדר את החוב באמצעות כרטיס האשראי שלי ובכך להביא את הפרשה לסיומה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מתן אפשרות לתשלום החוב ללא ערכאות משפטיות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
הלקוחה בפנייתה לא ציינה את מספרה ברשת orange. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים לפנייתה אנו מזמינים את גברת בר דוד לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בצירוף מספרה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה