פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק. נושא התלונה:
Poisik Albert שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני נמצא בחבילת דקות 200 דקות לכל היעדים ו-200 דקות למשפחה.
למרות שלא חרגתי מחבילה הופיע חיוב עבור שיחות.
מסתבר שחיוג למספר 0545444220 (נראה מספר אורנג' רגיל) יחוייב בתשלום נפרד.
מספר זה הוא מספר למחירון של לוי יצחק, אין שום סיבה בעולם שיחיבו אותי לשלם אקסטרה עבור חיוג למספר אורנג' הזה. הייתי זמן רב (לא חודש אחד) בשיחות עם רשת אורנג' והם בסוף זיכו אותי, אך נאמר לי שבפעם הבא הם לא יזכו אותי עבור חיוג למספר אורנג' הזה.
אני משתמש מדי פעם בשירותי מחירון לוי יצחק ואין שום סיבה שיחייבו אותי אקסטרה עבור חיוג למספר הזה.
פיצוי (חוץ מזיכוי) ושלא יחייבו אותי לשלם עבור חיוג למספר הזה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח במטרה להביא לשביעות רצונו. אנו מודים למר פויסיק על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה