פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מכשיר לא תקין - נוקיה 6120 קלסיק, והטעית צרכנים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פולג נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.1.08 ניגשנו למשרדי החברה ע,מ לשדרג את המכשיר שלי ולקנות מכשיר חדש לבני. נציג המכירות שטיפל בנו הציע לנו שני מכשירים לגביהם היה מבצע לעובדי אלאופ (בעלי עובד אלאופ): נוקיה 6120קלסיק וסוני אריקסון K5301. הנציג המליץ על שני המכשירים שהם חדשניים, דור 3.5 ומצוינים. החלטנו לרכוש מכשיר אחד מכל סוג ועבורי את הנוקיה 6120.
לאחר ששמתי לב בעקבות שיחה שהתארכה כמה דקות שהמכשיר מתחמם, פניתי לנציגות אורנג בפולג ביום 3.4.08 בבקשה לתקן את המכשיר. לתדהמתי נאמר לי שהבעיה ידועה וקיימת בכל המכשירים מסוג זה ושהבעיה איננה ניתנת לתיקון. כשביקשתי את החלפת המכשיר נקראה אלי מנהלת המשמרת שהודיעה לי שאכן ישנה בעיה במכשיר הידועה לחברה, אולם העיסקה אינה ניתנת לביטול ושאין אפשרות להחליף את המכשיר שנרכש על ידי חודשיים קודם. כל טענותי שהמכשיר נמכר לי בהמלצת נציג החברה כמכשיר תקין ללא שנאמר לי דבר על הבעיה, נענו בתשובה ש"לכל מכשיר יש את הבעיות שלו" ושאין מה לעשות.
מכיון שלא הייתי מוכנה לקבל את התשובה וההתנערות מאחריות החברה, פניתי ביום 6.4.08 בפקס למחל' פניות השירות של החברה. כעבור יומיים חזרה אלי נציגת שירות, שגם היא לא ראתה שום דבר פסול במכירת המכשיר כמכשיר תקין ללא שמישהו טרח ליידע אותי על הבעיה הידועה לחברה, והציעה לי כ"פיצוי" אוזנית בלוטוס או הנחה של 300 ש"ח ברכישת מכשיר אחר. לדבריה לא ניתן להחליף את המכשיר שנמכר לי וזה המקסימום שהחברה יכולה לעשות.
איני רואה סיבה שיגרמו לי עלויות נ וספות של רכישת מכשיר נוסף. לדעתי על החברה שמכרה לי את המכשיר כמכשיר חדש ותקין לעמוד מאחוריו, ואם המכשיר אינו ניתן לתיקון עליה להחליף אותו במכשיר דומה בתכונותיו, ותקין שיאפשר לי שימוש בו כפי שהתכוונתי בזמן הקנייה.
אבקש עזרתכם וטיפולכם בהחלפת המכשיר וכן מניעת המשך התנהגות החברה של מכירת מכשיר שאינו תקין ב-100% ללא ידוע הלקוח - זו הטעיה והתנהגות שאינה מתאימה לחברה שחורתת על דיגלה את איכות השירות!
המכשיר אינו ניתן לשימוש סוג הנזק :
החלפת המכשיר במכשיר דומה בתכונותיו ותקין. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה למוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה לפנייתה. אנו מודים לגברת ברק על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה