פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון חלופי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

כלקוח אורנג' מזה כ 9 שנים אני נהנה משירות בינוני ומטה מזה כשנתיים ימים.

הסברים לכך לא אתן במכתב זה, מטעמים של קוצר זמן.

כן ארצה לומר שמזה שבועיים ימים, וקצת יותר, מצוי ברשותי מכשיר מסוג נוקיה, מכשיר חלופי אותו קיבלתי בתמורה לכך שהמכשיר האישי שלי, סמסונג, נכנס, שוב, ושוב, לתיקון במעבדה שלכם.

כאמור, מכשיר הסמסונג שלי נלקח למעבדה, על ידי, בתמורה אליו, קיבלתי מכשיר נוקייה חלופי.

כשהמכשיר שלי היה מוכן מתיקון, נשלח שליח עם המכשיר[לא שלי] להביא לי אותו, מכיוון שהמכשיר לא היה שלי[החברה באורנג' טעו או שהחברים מחברת השליחויות טעו, לא יודע...], החזרתי אותו לחברת אורנג', בתמורה, נאמר לי ע"י נציגת החברה, שמחר יישלח לי המכשיר שלי.

ואכן, ביום המחרת המכשיר שלי הגיע ולפניי שהספקתי למצמץ, נסע לו השליח ולא ביקש\שאל\הציג הוכחה שיש מכשיר אותו אני אמור להשיב לחברה.

חייגתי למוקד השרות של חברתכם, והודעתי לנציג השרות, האדיב, שמכשיר נוסף נמצא בחזקתי ושלא ארצה להחזיק משהו שלא שייך לי.

הנציג מצידו הודה לי וביקש, באדיבות רבה, שאסור למרכז השירות הקרוב אליי ואמסור את המכשיר
.
ואני שואל אתכם, שם באורנג', איך אלך אם אין לי אפשרות?

הלא אתם אירגנתם לי שליח, כחלק משירות.......

זהו שירות??

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר קור על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה