פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה במכשיר חדש< נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים רכשתי מכשיר נייד מסוג סמסונג אצל נציג מכירות של חברת אורנג' בקניון מלחה בירושלים. למחרת הסתבר לי שהרמקול של המכשיר הנייד לא עובד כשורה, וברב השיחות שקיימתי במהלך הנסיעה הצד השני לא שמע אותי כלל. מקוצר זמן ניגשתי רק היום לנציגות אורנג' ושם הציעו לי לתקן את המכשיר. משביקשתי שיחליפו אותו מאחר ורכשתי מוצר פגום, אמר לי נציג השרות שאין ביכולתם להחליף אלא רק לתקן, ולתדהמתי הציע לי כפתרון לרכוש מכשיר נוסף וקו נוסף. התעקשתי על החלפת המכשיר ואחראי המשמרת או זה שלפחות הוצג ככזה סרב בתוקף להחליפו, טען שאין לי מה לצפות ממכשיר שנרכש בתמורה ל360 ש"ח "בלבד", הציע לי לשדרג את המכשיר שנרכש לפני שבועיים בלבד, וכשסרבתי הציע לי לפנות לנקודה ממנה רכשתי את המכשיר. על אף שהדבר תמוה ביותר מאחר ומדובר ברשת ולא בבסטה בשוק ממנה רכשתי את הנייד נסעתי לקניון מלחה, ושם נאמר לי שרק הנציג שמכר לי יוכל לעזור לי ושהוא איננו נמצא. הוצע לי שם שאפנה לשרות לקוחות של אורנג' כפי שכבר עשיתי כאמור. ההתעסקות עם חברות הסוללר מתישה ובכל פעם מחדש גורמת למפח נפש אדיר . אשמח אם תסייעו לי, אינני מעוניינת בתיקון המכשיר מאחר והוא היה פגום עוד כשנרכש, וודאי שאינני מעוניינת ב"גיבנת" נוספת בדמוי נייד נוסף של חברת אורנג'
כספי סוג הנזק :
החלפה לאלתר למכשיר חדש, במידה ולא מוחלף אני מבקשת לבטל את העיסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות ניסתה ליצור קשר עם הלקוחה, ללא הצלחה. אנו מזמינים את הגברת אלון לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה