פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול הולם בתלונה עלתקלה במכשירי נוקיה N95 נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן קטעים עיקריים ממכתב מפורט אשר שלחנו לחברת אורנג המתאר את הבעיה והשתלשלות הארועים.המכתב נשלח בתאריך 05/02/08 למנכל החברה.
לאחר זמן, ללא קבלת התייחסות הולמת ותוך המתנה לתהליך בדיקה פנימי בתוך אורנג כתבנו שוב מכתב(מצ"ב) בתאריך 26/03/08 בו אנו דורשים את תגובתם.
עד עתה לא קיבלנו התייחסות בכתב ובודאי שאיננו מרוצים ממצב לא נעים זה אליו נקלענו(מבחינת אנשי שרות הלקוחות של החברה- אין הרבה מה לעשות וזה המצב- יש תקלות יצרן במכשירים ו"זה רק רדיו").
אבקש את עזרתכם בעניין.
בכבוד רב,
שרון.


קטע ממכתב ראשון מתאריך 05/02/08:

לכבוד: פרטנר תקשורת בע"מ
מר דוד אבנר – מנכ"ל
העתק: יורוקום תקשורת נוקיה ישראל בע"מ מר אילן גרינבוים – מנכ"ל בלי לפגוע בזכויות

הנדון: מכשירי נוקיה N-95



1. רכשנו עבור חברתנו שני מכשירים מהדגם הנ"ל.
2. לאחר תקופה קצרה שמנו לב כי בשני המכשירים לא נקלטים שידורי רדיו בסטראו(למעט מקרים של שניות מעטות).
3. פנינו לחברתכם ע"מ לבדוק תקלה זו ונציגיכם טענו כי אינם מודעים לתקלה שכזו והמליצו לפנות למעבדה לבדיקה.
4. במקביל, פנינו לנציגי שרות הלקוחות של יורוקום נוקיה אשר הציעו לנסות לחבר אוזניה ישירות למכשיר ללא המתאם הקיים.
5. חיברנו את האוזניה ישירות, כפי שהוצע- ולצערנו התקלה לא נעלמה.
6. לאור המצב, מצאנו לנכון לפנות ישירות למעבדת נוקיה בתל אביב וכבר בשיחתנו עם נציג נוקיה הבנו כי איננו המתלוננים הראשונים על תקלה זו, אך טכנאי החברה טען כי אינו מוצא שום תקלה.
7. השמענו באותו רגע את התקלה לאוזני נציג החברה והוא, כמובן נותר ללא יכולת לומר דבר בנדון.
8. ביקשנו מנציג נוקיה שיברר את הנושא. לאחר יומיים חזר עם תשובה("לאחר בירור עם מנהל מעבדת יצרן"), שנביא את המכשירים לבדיקת מעבדה שוב והדגיש בפנינו כי התהליך של הבדיקה יכול להמשך זמן רב(מעל שבוע).
9. החלטנו כי איננו מעוניינים לרוץ סחור סחור ופנינו לשרות הלקוחות של אורנג" ע"מ שימצא פתרון לבעיה.
10. בתושיה רבה, התקשרה נציגתכם רחלי לנציגי נוקיה יורוקום יחד עמנו בשיחת וועידה ובחור אדיב בשם לירן אכן הודה כי ישנה בעיה במכשירים הללו אשר עדיין לא פתירה(אמירה זו לא הפתיעה אותנו, בעקבות הגמגום שנתקלנו בו מנציגי נוקיה הקודמים עמם דיברנו).
11. לאחר שהבנו כי כך הדבר, פנינו לשרות הלקוחות אורנג" בבקשה כי יתקנו או יחליפו את המכשירים הנ"ל ולהפתעתנו נתקלנו בהתנגדות נחרצת להחלפת המכשירים(אשר לא ניתן לתקנם, כפי שאף נאמר ע"י נציג שרות נוקיה בשיחת הוועידה עמנו ועם נציגת שרות אורנג") תוך הצגת העובדה כי עברו שבועיים ימים מהרכישה ושחתמנו על טפסי ויתור מכאלה ואחרים(ברור לכם הרי כי כל הבירורים המתוארים כאן לקחו יותר זמן).
לטענת נציגיכם לא מחליפים מכשירים אשר בהם ישנה תקלת יצרן ואף קיבלתי דוגמא לתקלת יצרן קיימת של מכשיר סלולרי אחר אותו אתם מוכרים.

לא יתכן כי נקנה מוצר יוקרתי מהחברה הגדולה בעולם בתחומה ומספק תקשורת מוביל בתחומו ונקבל שרות שכזה.
יתרה מזאת, הגדלתם לעשות ו"באדיבותכם" הצעתם לנו לשדרג למכשיר אחר שניבחר, תמורת זיכוי מלא מחשבון של 200 ש"ח ואילך תוך הדגשה כי זו הצעה אדיבה ונדיבה.
האם זו בדיחה? אם כן איננה מצחיקה היא אותנו בכלל.
כל ההתנהלות המגוכחת הנ"ל עלתה לנו בהתעסקות, וויכוחים,טלפונים וזמן יקר מדי ואיננו מעוניינים להמשיך כך הלאה.
אנו דורשים מכם התייחסות רצינית לנושא זה והחלפת המכשירים שברשותנו במכשירים תקינים או החזרה שלהם ליצרן או מציאת פתרון הולם ולא מעליב וכל זאת באופן מיידי וללא עיכובים.

בכבוד רב,
קפלנר רבינוביץ' שרון


בתאריך ה-26/03 כתבנו מכתב נוסף ובו דרשנו כי יפתרו את הבעיה וכמו כן שיתייחסו אל מכתבינו בתשובה כתובה.

עד לכתיבת שורות אלו אנו עדיין מחכים...
בזבוז זמן ונזק כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה לבקשתו. אנו מודים למר קפלנר רבינוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה