פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל ועוגמת נפש נושא התלונה:
דדון יעקוב שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!!!!
אני נורא מאוכזבת מהשירות של אורנג .הצטרפתי לחברה ביולי שנה שעברה היתי
לקוחה מרוצה עד ששידרגתי למכשיר נוקיה E65 ליום למחרת הופיעו לי תקלות
שהן נבעו מעדכון גרסה הגעתי למרכז שירות בביד ב"ש קיבלתי יחס מזלזל מנציגים
נאמר לי שהמכשיר תקין לאחר המיקרה היתי במרכז שירות עקב תקלות חוזרות
שלוש פעמים והמכשיר לא תוקן הגעתי כבר על סף ניתוק נאמר לי שלא ניתן לתקן
את המכשיר לכן אני צריכה לשדרג את המכשיר שידרגתי לנוקיה 6500 סליידר
שמתאפיין בתקלה בכרטיס זיכרון וגם פריזים במכשיר הגעתי לתקן את המכשיר
שוב למרכז שירות ללא הצלחה !!!!אני נורא אוהבת את החברה ,אך היחס מזלזל
מנציגים וחוסר מקצועיות בתיקון מכשיר ובאיתור תקלות גורם לי פשוט לעזוב
את החברה ולא לחזור יותר לידיעתכם ...
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הפונה ציינה בפנייתה מספרים שאינם תקינים. אנו מזמינים את הלקוחה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו ונשמח לעמוד לשירותה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה