פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחירים גבוהים (מאוד) לחבילות האינטרנט, ביחס לחברות האחרותb נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי חברת אורנג', בהתחייבות לחברה. ברשותי מכשיר כף יד, שלא מסוגל לגלוש בטכנולוגיית WAP אלא בDATA בלבד.

מבירור קצר שערכתי, גיליתי שאצל המתחרים ב"פלאפון" מחירי חבילות הגלישה זולים בחצי מחיר (!) ויותר מאשר חבילות הגלישה "הבסיסיות" באורנג' - בהתאמה. לא ייתכן שבמציאות של תחרות בין החברות, אורנג' שומרת על מחירים כה גבוהים ומרשה לעצמה התנהלות שכזו.
כספי סוג הנזק :
אני מבקש התאמה, או לכל הפחות ניסיון להתאמה של מחירי חבילות הגלישה באורנג' למתחרותיהן. במידה ובאורנג' לא מסוגלים לעמוד בכך, אני מעוניין ליצור קשר כדי לבצע ניתוק ומעבר לפלאפון. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בשיחה שערך הלקוח עם מוקד שירות הלקוחות של חברתנו ניתן מענה לפנייתו. אנו מודים למר אוריך על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה