פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דווקא לא תלונה- אני צריכה עזרה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אורנג' שלום,


שמי שני ואני מדריכה בצופים,

בעוד כחודש אנו מעבירים יום פעילות לכל המעוניין (ילדים, נוער, הורים...) בצופים.

יש לנו מספר תחנות אשר יעברו בהם המשתתפים ואחת התחנות היא תחנת פלאפונים.
בתחנה הזו אנחנו מפרסמים את כל חברות הסלולר והחניכים יבחרו עם איזו חברה ללכת. בסוף היום יהיו בחירות בין החברות (אולי זה לא נשמע, אבל זה מגניב)
אז כדי להכין את הפעילות אנחנו צרכים פוסטרים וסטיקרים וכל דבר שיכול לעזור לפרסם את החברות.

יש אפשרות לשלוח לנו דברים?

אשמח לתשובה!
שני

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
אנו מודים לגברת אלבז על פנייתה ומקווים כי הצליחה בפעילותה. בנוסף, אנו מזמינים אותה לפנות בפעם הבאה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה